mooaass

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 22:27

vissa saker är bara oförlåtliga.. Det händer och man går vidare , oavsett om det är pojk/flickvän, kompis eller vän. Man super och knullar runt som om det vore vardag, men den dan man håller på o förlora allt då inser man hur otacksam man har varit över livet. Livet är vackert och nått man ska vara rädd om. Man slänger inte bort det på idioter eller otrogna svin. Att slå sina när och kära har blivit vardag, men sen då? När du har slagit din partner och den sedan har lämnat dej. Vad ska du göra då? Sitta där och tro att du är tuff för att du har visat att du kan slåss? Jag vet vart jag har mina vänner och familj, jag är rädd om dom och har för längesen "valt bort" dom som framstår sej vara idioter. Det va ganska många som försvann ur mitt liv och jag förstod inte varför.Men sen kom jag på det.. Vi bor i fucking jävla askersund. Där bryr sej folk bara om sej själva, där super alla tills dom har fått den uppmärksamhet dom vill ha, där ligger alla med första bästa tjej/kille. Men jag då? jag tycker att Askersund är en jävla skit håla men jag bor ju här själv. Vad har jag för val? min familj bo här, jag lämnar inte dom bara för att det finns idioter i stan som bara vill förstöra.  Jag ger inte upp mitt liv för alla jävla idioter !

det är inte tillägnat nån speciell så vi skippar skitsnacket tack..

 

 

-----------------------

allt är skit nu och jag hatar o bli anklagad för nått som inte är sant!

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 22:25


men äre inte bara såå min låt eller??;)

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 18:46

hihi jag är glad:) Lollo som har varit Extremt saknad har nyss varit här =D aaaw, har inte träffat henne sen hon sluta nian typ :( Men tack gode gud så har hon praktik på hotell norra vättern nu i två veckor :D Moa goes happy! (y)

 

Skolan idag då, va väl sådär med de gick. va med sofie typ hela dan :)

Sen innan musiken så gick jag hem för jag fick höra en sak.. Vanligtvis så hade jag inte brytt mej och bara skrattat åt de men nu gick de inte så istället för o total bryta ihop i skolan så gick jag hem, tack johanälskling för att du lyssnar och förstår!<3 

Vi satt o prata en bra stund och han fick mej på bättre humör, sen la vi oss o kolla på tv men jag somna typ på dirr ;P Sen kom då lollo hit så vi prata lite. Och nuda så har jag börjat med maten, o snart så kommer nog erica hit med deras kisse tror ja??:) vi ska försöka o få våran emil att tillverka kissebebisar , haha (y) tror inte att stackarn vet hur man gör men de e ju värt ett försök :)

Va nyss inne o läste att om katterna är stressade när dom ska göra bebisar så kan dom bli som på bilden ;o helt missbildade typ.. vi får tappa upp ett varmt bad åt dom, romantisk midda och doftljus så dom håller sej lugna. för detta får bara inte hända ;o

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 11:25

Haha sitter och kollar runt lite på youtube och hitta den här. Det är johan som filmar :)



Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 08:35

halloou

 

Sitter i datasalen med sofie och degar typ ;o har svengelska och fattar inte riktigt vad vi gör här .. ingen gör ju nått iaf ;/

jaja efter skolan sen då vet jag inte riktigt vad som händer??? blir troligtvis att gö nått med lägenheten? Ah ne vi får se :)

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards