mooaass

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 27 mars 2010 14:48

hajjhajj:)

 

Igår blev de utgång med linna,, skulle igentligen bara gå ett varv på stan va de tänkt men vi hamna hemma hos monica, se de blev att sitta där nån timme och prata lite . Trevligt trevligt :) Sen vid 12 ungefär så gick vi ner te sleven och köpte korv, sen gick vi hem:) så va hemma sunt 20 över 12 typ,, fruktansvärt skönt!

 

Vakna runt 8 i morse, gick upp o kolla lite på tv, käka frulle sen soman jag om igen och sov te 1, fett nice va de!:) sen klädde jag på mej och gjorde mej i ordning sen gick vi ner o köpte blommor och mat. Min lilla djungel börjar ta form ! :D

Och nu kom johan precis in med 2 kyckling klubbor åt mej, haha tacktack ;P så nu blire käk och sen ska jag inte göra ett dugg! Har köpt hem räkor och bröd som vi ska keeka ikväll, ska försöka få johan och köpa påskmust sen oxå, för de vill jag ha (a)


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards