mooaass

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 23:15


Och så alla älskade paint bilder ;)


                                  


obs: alla snuskbilder + home run bilden har sandra gjort ;)

 

klicka så blir dom större

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 23:06

sitter och kollar igenom bilder på datorn som jag har gjort om:) klicka på dom så blir dom större !

 

             

 

    

 

jag har tråkigt :/

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 22:34

Asså vad äre för fel på människor igentligen?? ;O :P här skriver man på facebook att jag vill ha minst 50 läsare innan kvällen är slut, och vad får jag? jo 2! ? haha..

Min blogg kan med andra ord inte vara så intressant (a) jag tror jag ska sluta blogga... hur ska de gå??;P

 

 

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 22:23

tjeeeh :)

 

blev att gå hem från skolan idag.. första dan :/ vakna med en jävla huvudvärk och hade alldeles ont i magen ;s när jag kom hem så blev de att sova en stund, sen kom ludde hit så de blev att tjöta lite med honom sen spela jag mariokart på johans wii :D och nu sitter jag iaf här och har alldeles ont i magen.. så det blir att lägga sej snart, så får vi se hur de är i morrn.. och + på magen så har jag fått ret hosta, och somna inte förens typ halv 3 i natt för att jag låg och hosta, så nu har jag världens träningsvärk över revbenen :( börjar bli skapligt trött på o vara sjuk nu ..

 

neh nu ska jag kolla lite på datorn sen blire att sova!

 

  

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 17:05


ujuj de tar sej :)  

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 16:15

  

Av Moa Lindqvist - 1 mars 2010 13:29

jag uppskattar att så många har kollat min blogg idag.

 

  

 

Hahah! xD

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards