mooaass

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 24 mars 2010 10:02

chacha

 

är hemma idag!

Somnade en stund på soffan igår och vakna upp med världens huvudvärk som hållde i sej hela kvällen igår, och nu i morse när jag vakna så va de ännu värre ;/

Så idag blir det att vara hemma och ta det lungt. Ska försöka o lägga i lite färg i håret sen om jag orkar, tänkte även försöka städa lite oxå. men det har vi ju inte sett än ;P Försökte övertala johan att vara hemma idag men han mer eller mindre sprang härifrån förut , haha. han tycker att jag är jobbig när jag är sjuk för jag gnäller så (a) Det är faktist sant, för jag gnäller och surar extremt mycke när jag är sjuk.

tänkte försöka göra om min blogg lite idag oxå, nu när jag ändå är hemma. Fast det är sjukt jobbigt att sitta vid datorn när man har ont i huvet ! ;/ så vi får se hur de blir, men då vet ni iaf om det är lite rörigt på bloggen sen!.

Nu ska jag käka frulle sen lägga mej en stund till och hoppas på att jag mår bättre sen.


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards