mooaass

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 4 mars 2010 19:51

ang sminket.. Folk klagar jämt på att jag har så mycke smink.. ;o jag anser att jag inte har de, men visst dom som aldrig har smink eller bara har på lite mascara tycker säkert de.


  


Jag börjar alltid med: Bodylotion i hela ansiktet. Det får min fundation att lägga sej jämt och fink :)

2, täckstift under ögonen så man inte ser så trött ut.

3, ett lager med puder så hyn inte ser fet ut.

4, kajal, men bara under halva ögat för då ser fransarna fylligare ut sen när man har på mascara.

5, mascara men en fin borste som delar upp fransarna.

6, maskara med en lite hårdare bortse som gör att fransarna ser längre ut.

7, sen en mascara med en mjukare boste som gör att fransarna ser tjockare ut.

8, sist rouge!

Av Moa Lindqvist - 4 mars 2010 19:34

Mina favvo grejjer !

 

  


För håret!:

1. Tresemmé värmeskydd 89 kr

2. Tresemmé Shampoo 89 kr

3. Tresemmé Hårspray 89 kr

4. Rusk silverschampoo + balsam 199 kr


  

För ansiktet/kroppen!:

5. Visibly Glear 2-in-1 Wash/mask 149 kr

6. Dove Summer Glow 89 kr

7. Hello Kitty body lotion by H&M 49 kr


  

8. Löshår Taj Mahal 799 kr

9. Plattång Vidal sassoon (köpt på åhléns) 399 kr


  

Smink!:

10. Maxfactor fundation 70 natural 149kr

11. Täckstift 99 kr

12. Isadora Ultra cover compact powder. 18 Camouflage

13. Kajal

14. MaxFactor Lash Extension effect 159 kr

15. Loreal paris Double extension Serum 159 kr

16. Build-up mascara Extra volume 159 kr

17. Rouge


Av Moa Lindqvist - 4 mars 2010 18:43

chaaaa

 

Kolla då på pearl Harbor i skolan, på förmiddan. jag och linnna låg och grät längst fram. haha ;)

Folk måste ha tyckt att vi va störda elr nå;P whatevah

efter filmen hade vi bara 2 lektioner kvar sen sluta vi, då blev de hem och kolla färdigt på luftslottet som sprägdes. Fortfarande så är ju män som hatar kvinnor bäst men men den här gick väl o kolla på den oxå.!

nu har vi käkat o såda.. blev hemmagjorda köttbullar och makaroner. Johan rulla :')

haha han såg så söt ut när han satt framför tv med bara strumpos tröja och kallingar och rulla köttbullar :')

 

Mamma o melinda kom förbi förut oså, jag skulle bränna en skiva åt melinda:)

Nu sitter jag här da o glor typ,, tänkte ringa jonas och höra om jag får ta med mej en egen skiva i morrn .(vi ska troligtvis ut) Jag har hittat min favorit låt som jag måste spela sönder! ;)

Jag längtar sjukt mycke tills i morrn, och hoppas på att de går som jag vill:)

Jag vill ut med jonas och linna!   

 

Älska låten! :D


        

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards