mooaass

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 21 mars 2010 21:24

hallåh

Åkte te örebro förut då, först så blev de ikea där vi köpte lite krimskrams typ, jysk och beställa garderob, marieberg, netto se hem :)

införskaffade:

en lampa

en blomma (ser mer ut som en palm)

galjar

lådor

en pläd

doftljus

papperskorg

glödlampor

de jag köpte sj:

2 par leggins

en bh

rosett te håret

Måste nog säga att bhn jag köpte va nog de bästa på hela dan! Den är så snygg så jag vill inte ens ta av mej den sen när ja ska söva.

Tog kort på den när jag har den på mej, och bara för att vi bor i askersund så redigerade jag bilderna innan, för annars så blire ett jävla liv. "Moas stora nakenchock!" haha..

 

    

 

Omg visst är den läcker???!!!;O

 

Av Moa Lindqvist - 21 mars 2010 08:25

åah,, jag somna med sminket på igår  så nu har jag ont i ögonen och min hy är alldeles fet ;/ förut så slarvade jag jätte mycke med att ta bort sminket när jag skulle sova , men nu har jag faktist tvättat bort de varje kväll, förutom igår då..

 

idag tror jag att de blir örebro ? vi ska kanske köpe en garderob och handla lite på willys tror ja ?? sen om ekonomintillåter så ska jag eventuellt köpa ett nytt soffbort. Det är skitsnyggt och kostar bara 300kr ;o (y) :)

johans mamma prata om att vi skulle åka runt halv 11-11 nån gång , så jag ska nog krypa ner i sängen en stund till (a)


  


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards