mooaass

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 22:56

halloou

 

Sitter och väntar på linna nuråe.. Hon ska sova här inatt. Världens huvudvärk har jag ;o ;/ så de blir nog att vara hemma i morrn med, för jag hostar

 fortfarande :(

Ah ne nu ska jag spela lite mariokart tills hon kommer, sen blire att sova.

 

 

 

Titta vad jag har gjort btw ;P

  

Snäll jag är    ;)

 

  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 20:31



    

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 18:07

hejj

 

ååah hoppas jag mår bättre ikväll eller i morron. Jag vill te skolan!  Det finns nån där som jag skulle behöva ta mej ett litet prat med och förklara vad ordet fjortis betyder ;) Och som jag längtar! ska äta massa vitaminer nu ikväll och knarka hostmedicin så jag för hoppningsvis mår bätte i mörrn.

  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 15:33

 

 

 

yes nu har jag och johan kommit fram te vad vi ska gö på fredag :D Blir att grilla om vädret tillåter. Nu äre ju ljust te iaf halv 7 på kvällarna + att vi har kvälls sol på balkongen :D Sen får vi se vad som händer på kvällen :)?

 

  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 11:30

  

 

tjeeh

 

Johan har precis bränt ut alla melodifestival låtar åt mejj   

Så nu sitter jag och dunkar Alcazar- Headlines ;p

Har även kommit fram te att jag måste fan köpa nya högtalare te datorn.. Eller ja större och bättre :D

Menne de får bli när jag har råd .. :)  Usch har haft så fruktansvärt tråkigt nu på förmiddan ;/ vakna vid 10 och gick upp o ringde mamma så vi prata en sväng, sen ringde jag sandra.. Och sen satte jag mej vid datorn och försökte komma på nått o göra (förutom att städa) men de gick inge bra så jag ringde jonas ist , haha (y)

Och nu har johan precis kommit hem så nu får han underhålla mej :D Kanske ska titta på när han städar ?? nejje..

 

Och han är ju inte en jävla nöt eller så? Han fick samma förkylning som mej, de höll i sej i typ en och en halv dag, och nu är han frisk medans jag sitter med papperstussar i näsan och tycker synd om mej själv ;/ har varit förkyld sen i söndags ;o  usch..

Ne nu ska jag försöka hitta på nå o göra, Blir väl att kolla på film elr nå.

  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 00:18

hallojj!

 

Har precis kommit hem från jonas :) Tänkte ta en promenad förut bara för o göra nått men som tur va så ringde jonas o fråga om jag kunde färga håret på honom så jag slapp o gå ut ;P hade ändå inte orkat de för jag hostar sönder så fort jag anstränger mej ;o

blev att käka lite förut sen kom han o hämta oss så åkte vi ut te mamma en sväng,, jag hämta massa kläder och prata lite:) sen åkte vi ut te jonas så la jag i färgen på han och johan sen spela ja massa wii :D ice age 3 in my    ;)

Jonas ringde för en liten stund sen o sa att ja hade glömt nå i hans bil. haha ja lyckades glömma en full svart sopsäck , hur man nu lyckas med de ? Johan satt precis brevid den men lyckades ändå glömma den xD

Nu tänkte jag iaf ta nått o äta, ta host medicin, snortablett och sen sova. Förhoppningsvis så kan jag gå te skolan på torsdag om jag inte har feber vill säga! hade 38 prick sist jag tog tempen vid 7, och jag känner mej fortfarande febrig ;/

 

  

Börja aldrig spela ice age 3 på wii, det är beroendeframkallande   

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards