mooaass

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 8 mars 2010 22:11

 ah hallååh

 

stackars johan har blivit sjuk :( de e hemskt när han blir de, jag tycker så synd om honom :/ menmen, förhoppningsvis så blir väl han frisk snart.. jag mår fortfarande skit, känns som jag har en kran under näsan ,, och så hostar jag å fort jag pratar så jag sitter här själv alldeles tyst xD

ah vi jar iaf grillat för första ggn i år nu da. såna där jätte stora räkor och kyckling. De vart bra (y)  men fan vad kallt de va att stå ute på balkongen ;o

 

Förövrigt så längtar jag redan tills i helgen,då kan ja va hemma med gott samvete. De kan jag ju igentligen nu med för att jag har feber och är alldeles snurrig, men de blir så jävla mycke o jobba ikapp sen när jag kommer tebax .. Fast jag ska nog ändå höra med jonas om vi kan åka nånstans i helgen.. Jag vill inte vara i askersund..

 

Nu tänkte jag iaf göra mej en kvällsmacka sen söva! gonatt <3


  

Av Moa Lindqvist - 8 mars 2010 11:37

Halloou

är hemma idag, och troligtvis i morrn med.. satsar på att gå på onsdag ist.

usch jag har sovit knappt 2 timmar idag ;/ har legat och hostat och snorat typ. och johan är en jävla bitch som ligger på andra sidan sängen och fiser när jag liggen inne i hörnet o fryser ;o vi har nämligen en väldigt stor säng. nästan för stor. Den är närmare 2 meter bred. Eller jaa 180 cm,.

Nu sitter jag iaf och väntar på att johan ska komme hem från sökajobb grejjen och mamma som ska komma in med en snortablett.

 

Hahaa johan hade varit inne på min bdb och kollat för en liten stund sen, så jag va bara tvungen o jävlas lite ;)

 

(jag)- ska inte du söka jobb nu?? jag menar inte sitta o nörda bdb??;)

(johan)- hehe jo men jag hittar ju inget ;P<3

(jag)- Det finns ett jobb här åt dej på storgatan 41 f längst ner, det står johan gustafsson på dörren ;);) du kan ju komma hit(aaa) ;)<3<3<3

(johan)- jaså? ;) vadå för nått??;) <3<3

(jag)- får du se näru kommer hit (a) men jag vet att du kommer gilla de ;) <3<3

(johan)- hehe okejj.. ja kommer om en liten stund ;) <3<3<3

 

Haha xD nu tror han att jag har tänkt ut nånting snuskigt. Men hallååå jag är ju bara 16 så jag håller inte på med sånt.. ;) naae jag har faktist plockat ihop all disk åt honom så nu äre bara o diska ;) elak jag är ;P

 

bloggar senare igen.. Jag har ju faktist hela dan på mej..


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards