mooaass

Alla inlägg den 3 mars 2010

Bloppis-annons
Av Moa Lindqvist - 3 mars 2010 22:23

Nu ska jag sälja mina älsklingar!

dom är använda 3-4 ggr, men dom är förstora för mej och just därför så har skinnet bakom klacken slitits lite men förutom de så är dom i toppskick! :)

Dom kostade 599 kr nya men jag säljer dom för 350 just för att dom har slitits lite.

Det är storlek 40 på dom men dom funkar om man har stor 39 eller liten 41 a :)

Maila så skickar jag bilder!


  

Kläder & Skor, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    350:-
 
Av Moa Lindqvist - 3 mars 2010 21:58

Hur fan han detta ske!!???

Mark Sloan ska bli morfar ;o

 

    

 

I grey´s anatomy iaf.. *snyft*   

Bloppis-annons
Av Moa Lindqvist - 3 mars 2010 20:59

Islands-hingsten Elgur från Fatburen, född den 11/5 2008 här på Fatburens Gård.
Han är efter Atlas från Björkskär SE 1989102105 och undan Norn frá Sandhólaferju IS1992286460 UE:Krummi frá Sólheimum.

Elgur går sedan 1½ år tillbaka på hingstbete hos Eva Johansson på Stora Kallsö i ST Annas Skärgård, som kan berätta mer om honom som den individ han är i dag, och mejla aktuella bider på honom.

Begärt pris: 15000kr

Vid intresse, mejla:
tina@fatburens-gard.se så vidarebefodrar jag till Eva.

  

Hästar & Ridsport, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    15 000:-
 
Bloppis-annons
Av Moa Lindqvist - 3 mars 2010 20:56

TEXAS Född 19/5 2009
FUX
Texas är en mysig liten hingst med bra steg och exteriör. Visad i Örebro 15/8 med 38 poäng, och ska i Köping 21/9 också där med 38 poäng.
Han är efter Love Spring och undan Björkåsens Tea, två mycket trevliga individer som Texas verkar fått del av.
Han är glad och positiv, lättlärd och totalt orädd.
Texas kommer att säljas med pass, och han är chippmärkt och vaccinerad.
Leveransklar omg.

Pris: 5000kr

Vi kan också tänka oss att låna ut Texas på foder till den som är intresserad av att ha honom som hingst och vill visa honom regelbundet fram till tre års ålder. Därefter kan beslut tas om kastration.

Vid intresse: mejla
tina@fatburens-gard.se
  

Fler, bättre bilder kan mejlas.

Hästar & Ridsport, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    5 000:-
 
Av Moa Lindqvist - 3 mars 2010 19:27

hallåh

 

Gick iväg te skolan lite senare idag. eller ja jag skulle igentligen inte ha gått alls men wtf ja gjordet! haha;p

Vakna upp och hade ont i huvet och hosta sönder typ.. Eller jaa jag kände inget direkt när jag vakna utan de kom senare, så jag ringde mamma, tog en alvedon och la mej en stund till, sen gick jag upp och gjorde mej i ordning sen kom lina hit o sen gick vi te skolan :) va ganska segt faktist.. Men i morrn jävlar då ska vi kolla på pearl Harbor i aulan. JAG LÄNGTAR SÖNDER! Världens bästa film! :')

 

Bloggar senare'


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards