mooaass

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 7 mars 2010 13:59

tjeeh

 

 

Har inte orkat blogga nått i helgen. Kom hem alldeles för sent i fredas så ja o linna sov bort hela dan igår. Vi åkte te örebro en sväng, sen släppte jonas av oss hos annelie så va vi där en sväng sen gick vi hem, o så sov john och linna här. sen runt 5 igår så åkte vi hem te jonas och färga håret på honom, åt och spela lite. Sen åkte vi te hallsberg o lämna linna sen te mullhyttan o kolla lite (vi hade inge o göra) Sen blev de att åka te brändåsen och köpa cigg, panpizza och chips, sen hem. Kom hem vid 2. Vakna vid 10 idag och låg o kolla på vasaloppet en stund sen somna jag om vid halv 1 och sov te 1. och idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog att bara vara hemma och ta de lungt för jag har nämligen gått och blivit sjuk igen. Har ont i halsen, är dyngförkyld och hostar sönder. Har Knappt kunnat sovit nått i natt just för de. Jag hatar att vara sjuk! Sitter med termometer nu och den visar 37,5 så jag håller på o få feber på allt oxå. Guuu vad jag älskar mitt liv! Not!

Nu tänkte jag nog försöka ta nått o äta(om halsen tillåter) sen ta en alvedon och lägga mej igen. Sen får vi se om vi åker te jonas i eftermidda och spelar lite.

MarioKart in my   

haha;)

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards