mooaass

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 16 mars 2010 20:05

De va alldeles för länge sen jag ladda upp "jag bestämmer". Satt länge och fundera på vad jag skulle skriva om , men så gick rihannas låt russian roulette ¨på mtw.. Jag kolla på hela för 1000 ggn, och konstatera att herre gud så hon ser ut ;o

ja ni ser ju själva .. Hade jag haft hennes utseende 2005 så aldrig i livet att jag hade velat sett ut som hon gör nu . Det finns säkert jätte många som tycker att hon ser betydligt bättre ut nu än för 5 år sen, men de gör inte jag! Att nån kan förändras så mycke på bara 5 år är ju helt sjukt och till de sämre dessutom ??

    

Tycker att det mer eller mindre skulle vara som att min lillasyster som nu är 12 och som precis har flyttat ut ur mammas rum skulle vara porrstjärna om 5 år. (de skulle iofs aldrig jag gå med på!) 

Det jag vill få fram iaf är att jag tycker att hon va mycke bätte förut och såg bättre ut. Men för de så har inte hennes musik blivit sämre. Förutom de att för 5 år sen så handlade inte hennes låtar om att hon va ett monster eller att nån skulle skjuta henne..

Av Moa Lindqvist - 16 mars 2010 15:57

hejje

 

Har precis stått och blivit färgförgiftad när jag måla om  en byrå som jag har fått utav mamma. den va grön ifrån början men nu ären svart :) eller jaa den äe inte färdig än för färgen tog slut ;o menne johan ska förhoppningsvis gå ner o köpa ny nu strax:)

 

skolan idag då. kom försent till första delen av nationella , så vi hade rast te 10.20 :) sen gick vi in o gjorde andra delen, vilket gick sådär ;/ men men .. sen gick vi upp o käka sen dissa lina. men de gjorde inge för jag va med sofiiiiiee resten utav dan så jag överlevde:) sen efter skolan så kom johan och mötte mej så gick vi o handla och hämta ut hans nya skor, som är skitsnygga btw!

lite kort om dagen då :)


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards