mooaass

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 28 mars 2010 22:51

har gjort om lite på bloggen nu btw, visst vart de förjävla bra ??;)

 

 

Tack mamma o pappa som hjälpte till med garderoben förut! :)<3

Av Moa Lindqvist - 28 mars 2010 22:44

hajjhajj ;)

 

har precis kommit hem ifrån syster/tvättstugan. Vi håller fortfarande på och tvättar, vilket vi har gjort nu sen kl 4 ;o lånade systers dator oxå, för min dampar ihop så fort jag går in på gina ;/ de funka inte på hennes dator heller så nu får jag beställa från ellos.. tycker inte om ellos igentligen men nu äre så att jag har hittat ett par för jävla snygga leggins där som jag måste ha så de får gå för den här ggn ;P

 

Nu tänkte jag iaf käka lite kina mat som vart över förut och sen sussa. Det är btw 2 timmar kvar på tvätten, men johan har lovat att ha ska ta hand om de så jag får sova, Snääällt :)

Hörs i morrn sötnosar! ;)

  

Av Moa Lindqvist - 28 mars 2010 11:58

har precis tvättat håret och käkat frulle nu,. så nu sitter vi och väntar på mamma o pappa som ska komma hit och hjälpa till och bygga garderoben:) Ska låna hennes dator lite oxå, måste köpa hem lite kläder:) nu tänkte jag iaf kolla lite på tv innan dom kommer (y) yeeey :D

Av Moa Lindqvist - 28 mars 2010 09:53

hajjhajj! :)

 

vakna precis och jösses så pigg jag är ;O somna ändå runt halv3 i natt ;o jösses..

Igår blev de iaf utgång med linna , skulle ha gått ut vid halv 9 men hon sega så kom inte ut förens vid 9. Och precis då så ringde sosso så de blev att gå upp dit:) sen vid 12 så gick vi nerte sleven och sen hem, kom på att jag och johan hade bestämt att vi skulle käka räkmackor på kvällen så jag fick snällt sätta mej och äta igen (vi köpte korv på sleven.) trodde fan att jag skulle spricka när jag la mej. haha ;P

ah ne, nu ska ja antingen väcka johan eller försöka sova en stund till :)

 

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards