mooaass

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 26 mars 2010 17:35

ååah äntligen fredag! Nu äre bara några dagar kvar sen har vi lov ett par dagar, och om jag längtar eller??!!

 

Gick hem på idrotten ,, hade ändå inge o göra + att kören som va efter får ja ändå inge betyg på så! När jag kom hem så spela ja o linnna mario kart :D sen gick vi ner på stan där jag köpte 2 par leggins och ett par skor. Och nu har jag även klickat hem 3 par skor till, Bild kommer!

 

Nu sitter vi typ och väntar på att anders (johans låtsas pappa) ska komma hit med våran nya garderob, Bild på den kommer oxå. Sen iaf när den är upp plockad osv så blire nog att dra ut en sväng med linna :) får se vad vi hittar på?

Nu ska jag ringa mamma och mysa lite med johan innan anders kommer!

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards