mooaass

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Moa Lindqvist - 15 mars 2010 21:40

ååah,, jag har helt ställt in mej på att jag ska te elmia på bil utställningen i år igen, jag har gått och längtat sönder typ. Men jag kom på nu att jonas har aldrig riktigt sagt att jag får följa med ;o eller att han ska dit ??;O vi har bara pratat om de lite sådär. Ska jag åka sådär långt och vistas ute bland massa extremt fulla människor så vill jag åka med nån jag känner och absolut litar på. Och de e ju jonas? Jag har en väldig bra förmåga att alltid virra bort mej, hamna med fel folk osv så drf är han den enda jag åker med .. Men om inte han ska åka då??;o då tar jag livet av mej. Då är hela mitt år förstört;'( som förra året tex.. 2 bröder ragga satan på mej, jag virra vort mej på parkeringen mitt i natten. Johan försvann nånstans med mattias, + att båda va skitfulla, johan försökte ragga upp brödernas fula kusin  och massa mer. Då kände jag mej ändå trygg för att jonas va där. Nej de här går inte. Jag måste te Elmia med jonas! Om jag så ska binda fast honom och knöla in honom i backluckan med ormen och sen hyra nån som kör så ska jag dit. Jag måste ringa jonas, och de e fort. Nej jag gör de i morrn ist ;P Om inte: så jonas om du ser de här så ska vi te elmia i år igen bara så att du vet! :)

 

haha som ni märker så har jag lite lätt panik här va..

  

Av Moa Lindqvist - 15 mars 2010 12:49

hej..

 

mår inge vidare idag, är trött o grinig och alldeles sönderstucken ;/

Bloggar mer i eftermidda mär jag förhoppningsvis mår bättre!

För nu tänker jag slå på en film och mysa med min plutt <3

 

  

                         

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards