mooaass

Alla inlägg under mars 2010

Av Moa Lindqvist - 20 mars 2010 21:44

hallåh

 

Shit vad tråkigt jag har ;/ skulle väl ha varit med jonas idag men de blev nog inte så ?

Har iaf precis varit ute med Melinda, hon skulle åka hem. Johan surar, jag har tråkigt, johan kollar på tv, jag sitter här, och jag är hungrig.. Ah de e väl allt som händer just nu ;/ bläh bloggar senare..

  

Av Moa Lindqvist - 20 mars 2010 18:55

hallou

 

somna sent igår fastän jag hade bestämt att inte gö de ;/ haha, men roligt hade ja iaf!

Gick ju då te peter o madde runt halv 9 igår, va där nån halvtimme sen spåra allt ur + johan tyckte de va träligt att en som va där höll på o tjata om att personen ville prata med honom men hon vart skapligt dissad ;)  så vi drog efter att ha blivit halvt anklagade för att ha snott sprit. hallååh???;O Eller ja inte vi men lollo bara för att hon tydligen har dåligt rykte?? Omoget tycker jag.. Jag va riktigt förbannad där ett tag.. Sen iaf så gick vi o satte oss i en busskur vid lilla ica och väntade på bättre tider typ, Sen blev de att gå hem. Sen vid 12 nån gång så prata lollo med pata så de blev att dra te klubben där de va lite folk. Trevligt trevligt :) Eller ja förutom såna där pundare typ. Usch äckligt! Sen gick jag och johanna in och på toa och när vi kom tebax så hade alla typ dragit , haha :P sen kom jonas iaf och hämta mej och gustav , så körde vi hem honom och sen hem med mej :)

Ganska lyckad kväll ändå.

 

Sen äre en sak jag inte riktigt förstår? 8 utav 10 människor som bor i askersund har haft nån typ utan könssjukdom (troligen klamydia) . Jag menar om tex jag skulle få de , skulle jag få ryktet efter mej då att jag är "klamydia moa, eller skabb moa?" Jag kan säga ärligt talat att jag skulle slå ihjäl den/dom som kallade mej för de. Men nu alla dom som faktist har/haft tex klamyda har dom fått nått rykte av de ?? Nej inte vad jag har hört, men hur kommer det sej då att en mycke nära vän till mej fick det för 3 år sen och fortfarande har ryktet efter sej???

Så den Jäveln som kallar henne för de igen inför mej åker bokstavligen på stryk,, för nu jävlar börjar jag bli trött på de här. Konstigt att inet jag får dåligt rykte då utav jag är med människan ?? Hejsan det är jag som är klamydiamoa :)

Av Moa Lindqvist - 19 mars 2010 14:03

åååah äntligen fredag! Vilket betyder att jag är ledig lördag,söndag och måndag :) Vi  har nått jävla "samla in pengar skit" på måndag vilket betyder att jag kan va hemma :D wohoo:D ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? Blir nog att vara med lollo, Va ju typ 100 år sen jag va med henne såhär på en fredag :) Och sen i morrn blire väl kanske att av med junääs , Om jag orkar vill säga ;P fan mitt psyke orkar inte med att jag är vaken te 4-5 på mornarna varje fredag-lördag ;o haha (y)

Va kvar på stan en stund innan jag gick hem från skolan förut och köpte lite nytt smink, så nu mår jag bra igen ;) hah ..

Nu tänkte jag iaf kolla på bella & tyra show. Fucking amir är med där juue ;P

ajja byye

     

Av Moa Lindqvist - 18 mars 2010 11:21


Spelas just nu! ;)

Av Moa Lindqvist - 18 mars 2010 09:29

Hur fränt är inte det här??!

gratisbio.se så vinner man poäng som man sen kan växla in till presentkort på massa olika affärer genom att bara

*klicka runt på några sidor,

*delta i undersökningar

*ladda upp profilbild osv.

Redan när man blir medlem så får man 50 poäng så det börjar bra :)

  

Nu har gratisbio.se oxå börjat med ett nytt sätt att samla poäng, man spelar genom att välja en utav 3 skattkistor och därmed så vinner man poäng om man väljer rätt. Jag har provat och har fått ihop närmare 100 poäng:) Som mest så kan man vinna 10.000 poäng .


  


Bli medlem här! http://gratisbio.se/?RecruiterID=276988



Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 22:27

vissa saker är bara oförlåtliga.. Det händer och man går vidare , oavsett om det är pojk/flickvän, kompis eller vän. Man super och knullar runt som om det vore vardag, men den dan man håller på o förlora allt då inser man hur otacksam man har varit över livet. Livet är vackert och nått man ska vara rädd om. Man slänger inte bort det på idioter eller otrogna svin. Att slå sina när och kära har blivit vardag, men sen då? När du har slagit din partner och den sedan har lämnat dej. Vad ska du göra då? Sitta där och tro att du är tuff för att du har visat att du kan slåss? Jag vet vart jag har mina vänner och familj, jag är rädd om dom och har för längesen "valt bort" dom som framstår sej vara idioter. Det va ganska många som försvann ur mitt liv och jag förstod inte varför.Men sen kom jag på det.. Vi bor i fucking jävla askersund. Där bryr sej folk bara om sej själva, där super alla tills dom har fått den uppmärksamhet dom vill ha, där ligger alla med första bästa tjej/kille. Men jag då? jag tycker att Askersund är en jävla skit håla men jag bor ju här själv. Vad har jag för val? min familj bo här, jag lämnar inte dom bara för att det finns idioter i stan som bara vill förstöra.  Jag ger inte upp mitt liv för alla jävla idioter !

det är inte tillägnat nån speciell så vi skippar skitsnacket tack..

 

 

-----------------------

allt är skit nu och jag hatar o bli anklagad för nått som inte är sant!

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 22:25


men äre inte bara såå min låt eller??;)

Av Moa Lindqvist - 17 mars 2010 18:46

hihi jag är glad:) Lollo som har varit Extremt saknad har nyss varit här =D aaaw, har inte träffat henne sen hon sluta nian typ :( Men tack gode gud så har hon praktik på hotell norra vättern nu i två veckor :D Moa goes happy! (y)

 

Skolan idag då, va väl sådär med de gick. va med sofie typ hela dan :)

Sen innan musiken så gick jag hem för jag fick höra en sak.. Vanligtvis så hade jag inte brytt mej och bara skrattat åt de men nu gick de inte så istället för o total bryta ihop i skolan så gick jag hem, tack johanälskling för att du lyssnar och förstår!<3 

Vi satt o prata en bra stund och han fick mej på bättre humör, sen la vi oss o kolla på tv men jag somna typ på dirr ;P Sen kom då lollo hit så vi prata lite. Och nuda så har jag börjat med maten, o snart så kommer nog erica hit med deras kisse tror ja??:) vi ska försöka o få våran emil att tillverka kissebebisar , haha (y) tror inte att stackarn vet hur man gör men de e ju värt ett försök :)

Va nyss inne o läste att om katterna är stressade när dom ska göra bebisar så kan dom bli som på bilden ;o helt missbildade typ.. vi får tappa upp ett varmt bad åt dom, romantisk midda och doftljus så dom håller sej lugna. för detta får bara inte hända ;o

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards