mooaass

Alla inlägg under december 2010

Av Moa Lindqvist - 3 december 2010 14:11

Lunch med

 

 

Mamma

 

 

 

Råkade somna om förut, och vakna 1o över 12 o ringde upp mamma som undra om vi skulle äta liite. så klädde på mej super fort, sen kom hon och hämta mej så åkte vi te diana och åt. Sen upp te syster. Där Hämta mamma deras hund och jag hämta min påse som dom råka få med sej hem när vi hade varit på marieberg.

 

Och ikväll bli de lungt, ska va barnvakt till emil, och Luddepudding ska komma dit och hålla mej sällskap, och lära mej lite trix med kameran, jag är ju så duktig och fattar typ ingenting med den    höhö (y)

Nu ska jag iaf dusha sen tror jag att jag skulle röka med Linna innan jag går te syster ?? , eh ne herrå..

Av Moa Lindqvist - 3 december 2010 08:09

Hemma..



Yes det blev att vara hemma idag för jag har ingen sjuss hem sen annarsfrån skolan    Men men.. Tänkte iaf ta en låång sovmorron i morse med tanke på att jag va helt slut igår kväll. Aah visst, vakna kl 7 i morse..  ska väl försöka sova en stunt till snart, eller iaf ta Johans dator och slå på en film.

 

Berättar mer om kvällen sen!


  

Av Moa Lindqvist - 2 december 2010 22:13

Tävlingen är nu

 

 avslutad!

Och jag har kommit fram till en vinnare, som hade bra motivation och en intressant blogg ! 

Och vinnaren är:




  

Klicka här för o komma till hennes Blogg!  


Motivation:

Hej jag skulle vilja vara med. För jag har en blogg där jag skriver allt som faller mig i för tillfället.. och så är folk dåliga på att kommentera som brukar besöka en..
skulle vara kul med fler :D

 Kram!

GrattisGrattisGrattis!

Av Moa Lindqvist - 2 december 2010 21:58

8. Ett ögonblick



Nu vet jag inet riktigt vad som menas med "ett ögonblick" men jag har väl lite speciella grejjer sådär som jag typ aldrig kommer o glömma, och som är väldigt speciella för mej, och de e typ När johan fråga om jag vill förlova mej med honom, När jag fick min häst Orra, När jag köpte min systemkamera, När Johan pussa mej för första gången osv:)

 

  

Av Moa Lindqvist - 2 december 2010 21:15

7. Min bästa vän



Jag kan inte säga att jag direkt har nån bästa vän, men jag har 3 st som står mej väldigt nära, och som jag litar på till 1oo%.


Sandra: Vi har grymt kul ihop, och hon står ut med mej när jag är som värst typ. Sandra är lite utav en extrasyster för mej. Ena dan är jag redo och strypa henne för att hon är så grymt jävla jobbig och negativ och jag vet att hon känner ungefär likadant med mej   I lööv you daaarling Y

 

Luddepudding: En som jag litar på te 1oo %, , Vi har känt varann sen lekis, och vi har gjort så himla mycke roligt tsm. Sannas inflyttningsfest, när ludde skulle pröva rida på min häst, när jag har klätt ut honom te transa, med mera. Luddepudding in my heart Y

 

Lina: Oj shit jag vet inte vart jag ska börja.. Alla gånger vi har smygsupit på 2 kr, "shopping" i örebro   Kanalfesten i monikas gamla lägenhet, Nyår, mitt astmaanfall  osv. synd att vi inte träffas så ofta längre. I myss you   Y 

 

 

        

Av Moa Lindqvist - 2 december 2010 21:13

6. Min dag


Jaa min dag börja med att mamsen hämta mej 06:40 i morse, sen åkte vi och hämta sandra i Skogaolm, sen vidare te skolan, där vi fick vänta medans mamma va inne på upprop, sen körde hon bort oss te "våra del" så att säga    Först hade vi Engelska, Matte sen dubbel karaktär, men ist så satt vi kvar i klassrummet och plugga *duuktig mowa* Sen va de iaf dags för öppet hus på skolan, vilket sög balle rent ut sagt. Usch va tråkigt de va! Vi åkte hem typ vid halv 7, stanna i hallsberg och köpte körv, sen sjussa dom mej te lägenheten, va hemma vid 8. Och nu ahr jag precis ätit lite, och ska strax lägga mej. Ah de va lite om min dag .

 

Tog massa kort idag, men orkar inte sitta och skriva förklaringar på alla    Dom är iaf i rätt ordning från dan nerifrån och upp :)

 

                                                                  

Av Moa Lindqvist - 1 december 2010 20:17

Happyface!



Blev ju som sagt örebro idag med systeryster och hennes sambo, åket först te media markt och köpte en systemkamera åt mej. sen vidare te marieberg, där vi handla och åt, sen willys och sist rusta. såå kom hem för typ 2 timmar sen, och har bara lekt med kameran sen dess   de e verkligen super kul, men as svårt! Här är några bilder jag har tagit och redigerat.


                    

---

Och angående tävlingen så får ni ha tålamlod! Jag kan verkligen inte bestämma mej :( haha, jag är nog inte den bästa till o ha tävlingar för jag kan verkligen aldrig bestämma mej   

Av Moa Lindqvist - 1 december 2010 08:04

Angående tävlingen!


Jag väljer ut vinnaren/vinnarna ikväll. Har jätte svårt för o bestämma mej så jag kanske väljer ut 2 ist   Ska fundera lite under dan, men håll utkik på bloggen ikväll    

 

 

Tävlingen är fortfarande igång , men kommentera just de inlägget om du vill vara med , annars räknas de inte :)

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards