mooaass

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Moa Lindqvist - 9 december 2010 20:39

Tips!



Vill ni ha stora fina lockar som håller länge??? Köp OBH Nordicas "nya" locktång. Lockade mitt hår i Måndags med just den tången och har inte fått ur dom än. Har ändå tvättat håret 2 ggr sen dess!..


    


        

Av Moa Lindqvist - 9 december 2010 13:47

Spruta



Maja ska få sin trettonveckors-spruta idag, och jag är jätte nervös ;s förra ägaren sa att de hade gått jätte bra när hon fick första men ändå   Känner mej jätte larvis som går omkring och har ont i magen över de , men hon är ju andå min lilla prinsessa och jag vill inte att hon ska ha ont    Jag och pappa va hos veterinären igår och fråga lite, så ska dit ikväll kl 6 med både Maja och Doris. Usch ja larvig jag är..

 

Tog lite kort igår på guldklimparna när dom busade i snön Y

                    

Av Moa Lindqvist - 9 december 2010 11:54

15. Mina drömmar



gud de här är jätte svårt, men jag vill väl att allt ska gå bra här i livet för min familj, och jag vill ta studenten, och bli lastbils chaufför eller lastbildmekaniker, jobba och ligga ute hela veckorna så jag slipper gå hemma. Sen vill jag ju givetvis ta körkort och skaffa familj med den rätte osv. De e väl typ mina drömmar?

Av Moa Lindqvist - 9 december 2010 11:40

14. Vad hade jag på mig

 

 idag?



Jaa eftersom jag precis har gått upp ur sängen så har jag fortfarande bara ett blått linne från ginatricot, och ett par vita trosor på mej, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig sen?

 

    

Av Moa Lindqvist - 9 december 2010 11:23

13. Den här

 

 veckan



Har varit superdålig hittills.. Usch, jag är inne i nån psyk period där allting bara känns jätte jobbigt. Jag vill inte träffa eller prata med nån, men jag blir samtidigt sur när ingen hör av sej, jag tänker på min farmor och saknar henne 24/7, jag tänker på alla problem som finns i mitt såkallade förhållande jag har, och jag tänker på allt som händer där hemma. Jag tror att det har blivit för mycke för mej nu, och jag visste att de skulle koka över nån gång.. Så kortfattat: sur och irriterad= dålig vecka!



SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards