mooaass

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Moa Lindqvist - 24 december 2010 00:29

Jul = Bloggpaus

 

 

Ja eftersom det är julafton i morrn så tänker jag endast umgås med mian nära och kära, vilket bloggen får lida av, men som tur är så är det ju bara jul en gång om året   Så dom närmsta dagarna så tänkte jag ha en liten blogg paus, men om jag har tid, ork och lust så slänger jag upp lite bilder i morrn på de jag har fått   

 

God Jul Allihopa!

 

   

Av Moa Lindqvist - 24 december 2010 00:23

Nya Linser



Mina nya Linser Kom idag, och gaasch så snygga dom va! Får jag mycke julklappspengar så blir det att köpa hem minst ett par till  Rekomenderar verkligen alla som har fuderat på o köpa baby doll linser att göra de, för ögonen ser verkligen sjukt stora ut när man har dom i, syns kanske inte så mycke på bilderna just för att jag bara har tagit kort på ögonen, men stora vart dom!  


      

Av Moa Lindqvist - 24 december 2010 00:15

Luddepuddingdag!

 

Dagen har spenderats med Luddepudding, vi har solan och handlat lite, sen gick vi hem och gjorde oss i ordning sen gick vi till han och Johans Faster och för dom skulle ha uppesittarkväll, men efter första spelet så gick jag o Luddepudding till Ica och sen hem till min syster där han fick bland annat byta blöja på Emil, och gosa lite, så duktig så  Sen kom Johan och mötte oss utanför så gick vi hem sen , och nu sitter jag här och ska strax sova. Blir att åka hem till Mamma och Pappa och fira Jul i morrn !  

 

Emil och Luddepudding Mys!

                        

Av Moa Lindqvist - 24 december 2010 00:08

Tidig Julklapp


  

Fick en tidig Julklapp av Johan nyss, Gissa om jag vart glad!   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards