mooaass

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Moa Lindqvist - 3 december 2010 22:40

Sur



Fy fan va sur jag är.. när jag va uppe hos syster förut fick jag reda på en sak som gjorde att jag bara känner att NEJ jag orkar inte sitta hemma ikväll och trycka ner mej själv mer.. Såå jag ringde te ludde och fråga om vi skulle åka te åsbro och partaja lite, ah men så får jag bara tag på sjuss dit men inet hem, och då ville han hellre sitta i stan så neeej de blev inte så, sen iaf så fick jag efter mycke om och men tag på lina och sjuss hem, men då skulle dom vi skulle te in te askersund ist, men då får inte lina gå ut ist. Såå jag får snällt sitta inne ikväll och glo, jävla bajs helvete! usch de bara kokar i mej,..

 

..

efter ikväll börjar jag fundera på om jag verkligen skrev rätt för ett tag sen.. neej tror inte de!  

Av Moa Lindqvist - 3 december 2010 14:11

Lunch med

 

 

Mamma

 

 

 

Råkade somna om förut, och vakna 1o över 12 o ringde upp mamma som undra om vi skulle äta liite. så klädde på mej super fort, sen kom hon och hämta mej så åkte vi te diana och åt. Sen upp te syster. Där Hämta mamma deras hund och jag hämta min påse som dom råka få med sej hem när vi hade varit på marieberg.

 

Och ikväll bli de lungt, ska va barnvakt till emil, och Luddepudding ska komma dit och hålla mej sällskap, och lära mej lite trix med kameran, jag är ju så duktig och fattar typ ingenting med den    höhö (y)

Nu ska jag iaf dusha sen tror jag att jag skulle röka med Linna innan jag går te syster ?? , eh ne herrå..

Av Moa Lindqvist - 3 december 2010 08:09

Hemma..



Yes det blev att vara hemma idag för jag har ingen sjuss hem sen annarsfrån skolan    Men men.. Tänkte iaf ta en låång sovmorron i morse med tanke på att jag va helt slut igår kväll. Aah visst, vakna kl 7 i morse..  ska väl försöka sova en stunt till snart, eller iaf ta Johans dator och slå på en film.

 

Berättar mer om kvällen sen!


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards