mooaass

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Moa Lindqvist - 22 december 2010 23:41

Skam den som ger sej...

 

 

Har varit uppe hos syster hela dan och lagat mat. För sen kom mamma och lillasyster dit och åt julmat med oss, mysigt  

Och nu ligger Johan i sängen och väntar på mej.. Måste försöka sova tidigt för han ska upp och jobba i morrn.. Och sen ska vi på uppersittarkväll hos hans faster, får se hur det går..

 

Förövrigt så tycker jag att allt är jobbigt.. Tycker att de är jobbigt att jag och Johan inte kan fira jul ihop fastän vi faktist bor ihop, tycker att det är jobbigt att jag mår som jag mår, och jaa allt är jobbigt! Nu tror ni säkert att jag sitter här och tycker synd om mej själv men Nej! Det gör jag inte. Jag tycker bara att det är synt att det är som det är.. I morrn kommer Ludvig in till stan och är med mej, vi ska sola och lite så, och jag känner att det verkligen behövs, jag måste prata med nån..

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards