mooaass

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Moa Lindqvist - 5 december 2010 14:15

11. Mina syskon


Ah jag har en lillasyster som hetr Melinda, hon är 11 år och bor hemma hos mamma och pappa på fatburen. Hon är typ en minikopia av mej, hon gråter över minsta lilla men är jävligt tuff ;) haha. Hon är grymt duktig på o sjunga och spela piano.

 

Storasyster heter Madelene Men kallas för maddis, hon är 23 år. jag tyckte väldigt illa om henne när jag va liten, men de har växt bort   Nu är jag med henne nästan varje dag. Hon bor typ 100 meter ifrån johans lägenhet så de e nära och bra , Sen så är hon ju mamma till min lilla prins Emil oxå :)

 

Och sist men inte minst så har jag en bror som heter Pierre, men kallas för Pirren. Han bor i örebro med sin tjej. han är 22 Och jag vet inte riktigt vad han jobbar med (HAHA). Vi har typ ingen kontakt alls, vi träffas ibland när hela familjen är samlad typ. Vi grattar inte ens varann när vi fyller eller så. Jag vet inte varför de har blivit så, för vi lekte hela tiden när vi va små,. Men jag lider faktist inte speciellt mycke, han har sitt och jag har mitt och så får de gärna vara i fortsättningen oxå..

 

                        

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards