mooaass

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Moa Lindqvist - 1 december 2010 20:17

Happyface!



Blev ju som sagt örebro idag med systeryster och hennes sambo, åket först te media markt och köpte en systemkamera åt mej. sen vidare te marieberg, där vi handla och åt, sen willys och sist rusta. såå kom hem för typ 2 timmar sen, och har bara lekt med kameran sen dess   de e verkligen super kul, men as svårt! Här är några bilder jag har tagit och redigerat.


                    

---

Och angående tävlingen så får ni ha tålamlod! Jag kan verkligen inte bestämma mej :( haha, jag är nog inte den bästa till o ha tävlingar för jag kan verkligen aldrig bestämma mej   

Av Moa Lindqvist - 1 december 2010 08:04

Angående tävlingen!


Jag väljer ut vinnaren/vinnarna ikväll. Har jätte svårt för o bestämma mej så jag kanske väljer ut 2 ist   Ska fundera lite under dan, men håll utkik på bloggen ikväll    

 

 

Tävlingen är fortfarande igång , men kommentera just de inlägget om du vill vara med , annars räknas de inte :)

 

  

Av Moa Lindqvist - 1 december 2010 07:58

 Marieberg, willys och elgiganten

 

 

 

Gomorron! jaa mitt löshår kom ju igår så på kväller blev de att sätta sej o sy fast clipsen , och färga håret. Såå nu är jag jätte mörkbrun menmen.. Orkar hålla på o färga håret. De får va som de är tills det har växt ut igen! Löshåret satt iaf som handen i hansken, skiit bra   

 

Och idag blir det örebro, ska te willys med syster och handla massa mat, sen tror jag att vi skulle te marieberg? Där ska jag iaf se om nån frisör har tid o klippa upp löshåret lite. Sen ska jag te Media Markt eller Elgiganten, och köpa en sak    Vaad kan det vara?

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards