mooaass

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Moa Lindqvist - 10 december 2010 15:37

fortfarande trött..

 

Har precis kommit hem från syster.. Gick dit för typ ett par timmar sen. Pappa släppte av melinda där oxå så åkte han och sonny iväg och grejja lite.

Och nu väntar jag på att johan ska komma hem så får vi gå ner och handla lite, sen blire hem och fix medans han ska på julbord med några..

 

Har ingen aning om vad som händer ikväll? Jenny skulle nog komma hit en sväng, och systeryster ska ta hand om Maja så jag är hundledig .

Fast känner igentligen inte för o göra nånting ikväll..

Är trött och ledsen.

Av Moa Lindqvist - 10 december 2010 11:13

Gomorron!



Känner mej som en vandrande zombie ;s tog en enligt mej rejäl sovmorron men är ändå dö trött.. Nu sitter jag iaf och Lyssnar på Darin (HAHA) I hate him!? Ska väl iaf snart klä på mej och gå ut med Maja och eventuellt gå upp te syster en sväng, hon ska ju åka te Småland idag eller i morrn, så kommer inte få träffa Emil på göör länge   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards