mooaass

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Moa Lindqvist - 7 december 2010 22:10

Bad

 

Höhö, jag bada Maja nyss,. Hon får panik i början men sen när man tvättar magen på henne så blir hon gör lugn, och tycker att de e jätte mysigt    min lilla tjej är så duktig ! Men så fort jag rör hennes päls när jag är blöt så börjar de klia typ överallt ;/ Jag tål ju inte hundar igentligen, men de e nånting med just dom här raserna som gör att de går bra så länge jag inte tvättar henne .. Förra ägaren va oxå hundallergiker men de funka jätte bra för henne oxå. skumt..

 

Min lilla råtta ;)


                  

Av Moa Lindqvist - 7 december 2010 12:58

Trött!

 

 

Jag tror seriöst att jag somnar snart    är så fruktansvärt trött.. Och jag får inte åka hem förens kvart i 3   

 

Åkte in te skolan i morse, och fick vänta typ en timme på sandra, sen gick vi in på lektion och va där i typ 40 min, sen va de lunch. Och vi har typ inge o göra på lektionerna idag så hon åkte hem och jag är med mamma (hon pluggar ju oxå på kvarntorp), och nu sitter vi och väntar på att min bror ska komma hit kvart i 3 och hämta nått jävla papper, sen får vi åka hem.. suck! Sen blire att gå ut med Maja, sen ska jag ta mej tusan sova! hemsk dag...

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards