mooaass

Alla inlägg under december 2010

Av Moa Lindqvist - 17 december 2010 19:00

Matmatmat...




Usch, ska strax stälal mej och göra massa mat.. Vi tänkte lyxa till de lite udag o göra potatisgratäng och fläskfile   bara så att ni vet o så ;)  och efter ska jag ställa mej och göra en sån där äcklig julskinka, uuusch, jag hatart! Tur att johan har en sån snäll flickvän som fixar sånt åt honom då ;) 


Nu vart de ett sånt där meningslöst inlägg igen, hahah..

 

      

Av Moa Lindqvist - 17 december 2010 12:04

Bara för att!



Usch jag känner mej så jäkla värdelös idag.. Idag va de Julavslutning i skolan, och jag kunde inte ens ta mej dit, för vi har bara n bil hemma för tillfället och den har mamma till praktiken. Jag har gått hemma hela veckan just för att jag inet kan ta mej te skolan. Allt känns ås jäkla komplicerat.. Och min arm känns som en jäkla fotboll, den är grymt svullen nu igen ;s usch, de här är inte min dag!

Nu har jag beklagat mej lite, och nu väntar jag på att luddepudding ska sluta skolan så jag kan ringa och beklaga mej lite där oxå..

 

  

Av Moa Lindqvist - 17 december 2010 09:30

Uppdatering!





Fyy va sur jag blev igår.. Försökte blogga typ hela dan men så fort jag kom in på bloggplatsen.se så lagga datorn ihop    men nu verkar det funka så jag kör med nya friska tag idag!

Ah igår vid 3 så åkte jag och Johan te Lerbäck och gadda oss    Och fyy fasen va ont de gjorde! Den första jag gjorde (Lindqvist på underarmen ni vet?) så visst de gjorde ont och jag satt o svor o hade mej, men de va inget ijämfört med de här! När de va typ 40 min kvar så satt jag o grät.. Och armen svullna upp nått grymt   Börja tatuera vid halv 4 ungefär och vart färdig vid 7.. Sen va de Johans tur, och han satt låg helt tyst och va skit duktig (Raka motsatsen te mej som fick panik..)

Sen iaf så kom mamma o hämta oss, så blev de hem o äta lite sen gick vi o la oss, va helt slut båda två, och alldeles jätte ömma ;s Jag kunde inet ens klä av mej själv för att armen va så svullen, vilket gjorde att jag inte kunde röra den    Idag är de lite bättre,, den är fortfarande svullen men de bulltar inte i den som de gjorde igår.

Ah de va väl de om de , Här kommer en liten bildbomb :)

                              

Av Moa Lindqvist - 15 december 2010 19:37

Hemlis ;)



Ska iväg och göra nått i morrn    vad de e jag ska göra får ni se i morrn kväll när jag kommer hem . Men här kommer ett par ledtrådar :

1: de gör ont

2: Det tar tid

3:

 

        

    

 

 



Av Moa Lindqvist - 15 december 2010 14:14

Testar o blogga från mobilen ;)

Av Moa Lindqvist - 15 december 2010 09:41

gomorron

 

 

what to do today? i don't know.. Nej men seriöst vad ska man göra??? Jag kan ju inte ta mej te skolan den här veckan så jag får ju bara gå hemma o skrota..   

Så mina dagar den här veckan går ut på o vänta på att johan ska komma hem från jobbet (a) ruligt.. 

 

 

Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva om mer, så jag återkommer när jag har kommit på nått..

 

  

Av Moa Lindqvist - 14 december 2010 20:06

21. Ett annat

 

 ögonblick

 

 

 

Det står verkligen helt still i huvet nu..

Återkommer när jag har kommit på nått   

Av Moa Lindqvist - 14 december 2010 20:00

Jag lever! ;)



Har inte haft nått vettigt o skriva om idag bara.. Har typ bara gått hemma och gjort ingenting. har varit nere på stan 2 ggr oxå, först va jag o mamma inne på Åhlins och köpte nytt kontantkort te mej, sen gick jag och Johan ner lite senare för han skulle köpa en julklapp och jag skulle in på Åhlins igen och be dom fixa internet et min telefon. Såå nu funkar de som de ska :)

Och nu ska vi strax äta, sen blire ut med maja och sen kolla på nån film innan de e bed-times! är föör trött...

Och Nej jag har inga vettiga bilder o lägga in från dagen heller   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards