mooaass

Alla inlägg under augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 3 augusti 2010 15:59

heeey :)

 

Va ute och förut och lämna cykeln te mamma som skulle ta hem den och laga punkteringen. Tack! :) Och precis efter så kom de en kille och ringde på dörren och lämna mitt paket :D Plockade ihop tatuerings maskinen helt själv och började tatuera direkt på fakeskinnet, de va dö kul och inte alls så svårt, men jag antar att de e lite skillnad på de och att gadda på riktigt skinn.. Bilder kommer sen ! :)

Av Moa Lindqvist - 3 augusti 2010 09:24

Såhär vart det!:

 

  

Än så länge så använder jag mej utav bilder från nätet när jag målar, jag målade faktist en hel del när jag gick i 5an-6an men igår när jag satte mej och skulle börja så gick det inte alls som jag ville utan det såg bara ut som kladd, så jag slog upp en bild på datorn och målade de efter frihand istället :) Och resultatet ser ni ju själva, och jag måste faktist säga att jag blev ganska nöjd, och det är nog nånting som jag faktist skulle kunna tatuera in själv nånstans:)

Så fort mitt paket kommer så ska jag ta med mej melinda och springa ner på stan och köpa en pärm och ha alla tatuerings bilder i :) åååah jag är så pepp!

Av Moa Lindqvist - 3 augusti 2010 08:51

gomorron :)

 

Kors i taket, jag vakna halv 9 idag! ;O men de va ett måste för mitt paket kommer ju idag, så jag måste vara uppe tidigt o ta imot de :D , ah igår efter pizzan så satte sej jphan och spela marioparty med melinda, så att jag kunde måla ifred. Sen la vi oss i sängen, Så läste jag och johan sagan om pompedipossa för melinda ;P Men vi vart så jäkla trötta så de sluta med att lilla melinda låg och läste rödluvan för oss tills vi somnade ;P hahah..

  

Av Moa Lindqvist - 2 augusti 2010 21:10

heeej :)

 

Kommer verkligen inte igång med målandet ;/ hittar varken mina pennor eller blocket ;( Johan och melinda letar för fullt och jag ska alldeles strax hjälpa till. Jag måste verkligen hinna måla upp nått tills i morrn, när grejjerna kommer. För jag vill börja direkt. Börjar givetvis på fakeskin..

  

Av Moa Lindqvist - 2 augusti 2010 17:39

heeey sötnosar :)

 

 

Mammas dator hemma va dööseg så jag strunta i den ;P Men nu är jag iaf tebaka i lägenheten , med johan och Lillasyster:) Vi ska gå ner om en stund och köpa pizza, sen blir det nog att gå bort te kenny en sväng och låna nån film tror ja, om han är hemma vill säga . Blev föresten inga kort på hästarna idag , för jag glömde kameran i väskan när vi skulle åka bort te dom :( Tänkte förut att jag skulle åka ut dit i mörrn igen men då kommer mina tatuerings grejer så de får vänta tills i övermorrn . Så förutom o kolla på film ikväll så blire att måla en massa. Ska försöka lägga upp de jag ritar här på bloggen. Om det blir bra vill säga ;) näh nu ska jag grejja lite. Kommer ett inlägg senare . eeeya

Av Moa Lindqvist - 2 augusti 2010 09:42

halloou:)

 

Åh ny vecka, och skolan börjar snart och det känns faktist helt okej! :) Idag ska jag åka hem te mamma och hjälpa henne med hästarna, + att det kommer en familj som ska titta på Dustin och kanske köpa honom :) Så nu blire tomt i hagen :( Jag har iaf mina två älsklingar kvar och då är jag nöjd :) Ska ta med mej kameran oxå och ta lite bilder, så ni får se dom sen ;p *tacktack mowa*

Lånar mammas dator sen och bloggar lite därifrån   



Av Moa Lindqvist - 1 augusti 2010 21:21

Asså jag måste bara berätta.. Idag när vi Precis skulle gå in på marieberg så stannade vi utanför och rökte lite , och medans vi står där så äre två tjejer i typ 12-13 års åldern som såg ut och vänta på sjuss eller nåt? Jag brydde mej iaf inte om dom utan stod där och väntade på johan men så när jag tittar till på dom så ser jag hur den blonda tjejen står och glor som bara den på mej, och hör sen hur dom säger till sin kompis ba "Men guuud titta hennes hår, rosa seriöst ?" Och sen mummlade hon nånting om att shit vad pinsamt. Och jag vart så jävla förbannad rent ut sagt att jag tog johan i handen och och började och gå och precis innan vi gick in så kunde jag inte hålla mej längre så jag vände mej om och skrev : jaa jag har rosa hår, stör det er eller???!!!!! Och så sa jag lite tystare jävla snorungar! Då sprang dom iväg. Sånt där gör mej så jävla förbannad, har dom inga föräldrar eller som har lärt dom hur man uppför sej bland folk? Självklart att mitt hår drar till sej uppmärksamhet, men de där va lågt! Och jag är vanligtvis inte den som skriker och gapar på småbarn men nu kunde jag verkligen inte hålla mej.! Tycker att det är respektlörs.. Såå småbarn om nu ni skulle läsa det här: Fuck you

Av Moa Lindqvist - 1 augusti 2010 21:11

Jag och johan åkte ju in te marieberg med hans pappa och lillebror, fick med mej en hel del hem :) Så med andra ord, jag är super mega nöjd ! :D


Linne/tunika Ginatricot 199:-

Kög tjol H&M 49,90:-

Tröja Lindex 129:-

Leggins Lindex 199:-

Nagelack H&M 39:-

Fundationborste Lindex 49:-

Mascara H&M 29.50:- ;)

Tjocktröja InterSport 450:-

Stickad Bolero Only 160:-  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards