mooaass

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 12 augusti 2010 23:39

Har suttit och spelat need for speed nu i flera timmar typ:o Nu äre iaf dax o krypa ner i sängen så man orkar med morgondagen. Får se om de blir att göra en tatuering på kvällen innan man drar bort te kenny. Bild kommer isf^

 

Avslutar kvällen med en bild på ingen annan än mej själv i morse när jag va övertrött Oo

  

Av Moa Lindqvist - 12 augusti 2010 13:53


Usch jag börja nästan o gråta när jag såg den här videon.. Den stämmer in så på mej och johan. Vi båda hatar och älskar varann, går varann på nerverna hela tiden men kan inte vara utan varann. Vi gillar inte alls samma saker, utan de jag tycker är kul avskyr han, och tvärtom. Men jag älskar honom ändå. Och jag vet inte hur jag skulle klara mej utan han. Johan är min trygga punkt här i livet,. När vi bråkar eller när han är full, så blir det så fel, för de e han jag vill berätta allt för, alltså om han kallar mej för bitch eller nått så vill jag bara gå fram o säga: gifsen han där kalla mej för bitch! Så jag antar att jag litar för mycket på att han alltid ska finnas där. Hur som helst så älskar jag min plutt över allt annat! Och det kommer o krävas mycke för att jag ska lämna honom!

08-04-25

Av Moa Lindqvist - 12 augusti 2010 11:39

heey :)

 

Kan lova att jag sov inatt! (a) maha.. gick bort te kenny strax efter 10 och va där de lite efter 3. Satt o tjöta med ken och kolla på film o lite så :) Somna iaf vid 4 i morse och vaknade nu vid 11 av att nån ringde :o Ska väl försöka o vakan till nu och sen gå ner och köpa påfyllning te telefonen :) Pengarna tog ju nämligen slut förut när jag prata med mamma.. Jävla skit halebop asså.. Man ringer ju igentligen inte speciellt billigt om man inte fyller på med 200-300. De kostar liksom 1,99 kr i minuten och ringa till ALLA.. Hemskt, det trogs närmare 17 kr förut när jag pratade med mamma i typ 10 min ;o Neh nu ska jag inte sitta här o va negativ. Ha en bra dag, för de tänker jag ha!. pöss*

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards