mooaass

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 13 augusti 2010 17:12

tjaaao :)

 

har seriöst inte orkat blogga idag! min rygg halvt dödar mej, och + på de iså har jag min lillasyster  här som tjatar hål i hövve på mej :O tack gode gud så kom johan hem precis när hon börja äta upp hans chokladbollar , hahah..

Har iaf precis badat/duchat så nu känner jag mej som en helt ny människa igen ;) Hoppades på att de skulle mjuka upp ryggen lite mej neeej.. Och de verkar inte bli nån gaddning ikväll för hon som jag skulle tatuera har inte hört av sej.

Ikväll blire iaf att dra bort te kenny o så :) Men jag får dock ta de jävligt lungt så inte ryggen pajjar mer ;/ Vill gärna kunna gå nu när skolan börjar. Föresten så är jag inte ett dugg nervös längre, för jag har pratat med evve och hon har lovat att jag ska få gå och hålla henne i handen dom första dagarna ;P hahah! Nej men seriöst :O Okejj lite nervös är jag nog, men jag fixart! :) Ah ne nu ska jag inte sitta här mer! ;) herråå

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards