mooaass

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 21 augusti 2010 17:42

 

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

----------------------------------------

 

Jag har haft piercing i ögonbrynet, men tog ut den. Kan jag ta där igen eller måste jag ta i andra?

 

Klart du kan ta i samma ögonbryn igen, men se till så att gammla hålet har vuxit igen bara. Gå iväg te närmsta studio och be nån där kolla bara så att det inte har blivit för hårt ärrvävnad bara.

 

När började du pierca?

 

"oseriöst" i sjuan, det är inte förens nu de har blivit mer seriöst.

 

Är du inte nervös för att typ göra fel?

 

Joo de e klart, men mycket beror ju oxå på personen som ska ha hålet oxå. Tro mej, de e inte lätt o få de rakt!

 

Tycker du att det är snyggt med piercingar?

 

Jaa självklart, men det finns oxå en gräns, till vad som är snyggt och inte..

 

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards