mooaass

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 11 augusti 2010 19:58

tjooh

 

 

Usch vilken hemsk dag de har varit. Har varit så förbannat rastlös så har nästan klättrat på väggarna.. usch,. Nu håller jag iaf på o gör mat, sen ska jag ta en varm dusch, sen vet jag inet riktigt vad jag ska göra? har bestämt mej för att ikväll så ska jag banne mej inte lägga mej förens jag dör av trötthet typ.. För det suger verkligen att bara ligga i sängen och glo upp i taket medans johan ligger och snarkar mej i örat typ.. får se om jag går bort te ica sen och hyr ett par filmer så jag iaf har nått o titta på sen..

Av Moa Lindqvist - 11 augusti 2010 17:11

ååh av kul att de tar hundra år innan johan kommer hem, och jösses vad roligt att mamma klickar och att lina inte svarar. + att jag håller på o bli fucking jävla sjuk!! aaaaaaaah! :@

Av Moa Lindqvist - 11 augusti 2010 14:14

hey :)

 

Sov jätte dåligt inatt, somna inte förens efter 3 ;o Och så ringde mamma och väckte mej strax efter 9 :OO Såå har bara tagit det lungt sen dess, har precis kollat på vingar av glas . Världens bästa film! :') aaw den är så söt ! ska väl snart lägga mej o kolla film igen.. bläh dålig dag! ..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards