mooaass

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 25 augusti 2010 21:36

heey,

 

usch, jag sitter och nyser och snorar som ett as här:o håller verkligen på o bli sjuk ;/ hatart!

Jag gick iaf ner på stan förut och mött emamma vid diana, så gick vi o kolla lite på marken. Köpte 2 mössor , en te mej som det står Melindas storasyster på och en te melinda som det står Moas lillasyster på :) föör sött! sen så kom maddis och sonny ner en sväng, och likaså johan :) Så jag gick med honom. Jag köpte:

En mössa

En piercing stav te örat

Godis

Naturgodis

En tändare

5 par trosor

14 par strumpor 

2 lampor

 

Är helnöjd! Sen vid halv 6 så kom melinda hit och va här te typ halv 8. Kul o få umgås med henne lite, fastän vi halvt hade ihjäl varann ;) nu ska jag o johan spela finns i skön för ovanlighetens skull ;) sen blire att sova. Hoppas att jag mår bättre i morrn!

 

  

Av Moa Lindqvist - 25 augusti 2010 21:36

heey,

 

usch, jag sitter och nyser och snorar som ett as här:o håller verkligen på o bli sjuk ;/ hatart!

Jag gick iaf ner på stan förut och mött emamma vid diana, så gick vi o kolla lite på marken. Köpte 2 mössor , en te mej som det står Melindas storasyster på och en te melinda som det står Moas lillasyster på :) föör sött! sen så

Av Moa Lindqvist - 25 augusti 2010 09:00

heey

 

Asså vem va de som ringde mej i morse vid halv 8 ???:O hann inte svara och våga inte ringa upp igen för jag kände inte igen numret ;/ ajja whatevah, har dö ont i huvet idag , de va drf jag inte kunde sova längre, ;/  och jag hatar verkligen o ha ont i huvet, man kan liksom inte göra nånting typ.. Får se om det blir nån marken sen idag, de e ju askerundsmarken tyyp :) men känner verkligen inte för o springa runt där med migränhuvudvärk direkt ..

--------------------------

 

Och ni vet leopard stövlarna jag la upp bild på igår? sandra arslet har beställ dom så nu kan ju inte jag köpa hem dom :O de blir för mycke humle o dumle om vi går med likadana stövlar i vinter oxå,  såå de får bli dom roosa ist . haha(y)

  

Och här får du en länk ditt arsle bara för att du snodde mina stövlar www.alexandranordahl.blogg.se ;)

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards