mooaass

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 10 augusti 2010 22:20

heyhey :)

 

Åkte ut te mamma i morse vid 10, efter att maddis och sonny hade glömt mej ;o pratade med mamma i telefon och så fråga hon om inte jag skulle åka med dom ut, jag ba: joo vi prata ju om de igår, så jag sitter här och väntar på dom. Hon ba: jahaa för dom kom nu . hahah! Så sonny åkte in och hämta mej :) Så när jag kom ut dit så sminka jag mej och gjorde pannkaks smet, sen kom ludde, så gjorde vi pannkakor, sen åkte vi bort te hästarna och pyssla med dom lite. Sen gick vi ner te sjön och satt på bryggan och prata lite skit, sen åkte vi in te stan Så fick jag sminka ludde och sätta på honom mitt löshår ;) Sen har vi inet gjort så mycke mer.. han åkte för ett tag sen, och nu har jag o johan precis ätit så vi ska väl sova snart. Sov jätte dåligt inatt så jag kan ju lova att jag är skapligt trött nu :O  menmen..

 

Här är iaf lite bilder från idag! :)

            

 

Och inga fördommar nu! Jag tvingade mer eller mindre ludde att jag skulle få sminka honom. Tycker att de e modigt att det finns nån kille som faktist vågar bjuda lite på sej själv ;)

 

            

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards