mooaass

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 8 augusti 2010 16:11

tatuerade mamma i fredas oxå :)

 

    

Av Moa Lindqvist - 8 augusti 2010 15:56

heey :)

 

Har varit dåligt med uppdateringf nu i helgen som ni kanske har märkt. Och det är för att jag inte har kommit in på bloggen ;/ Vene varför, men nu funkar det iaf..

 

Såå

Freda: Va här och grilla och åt, och johan och andreas skulle dricka, men min plutt vart dålig så han la sej o sov, och andreas gick nån annanstans, och jag och linna drog iväg te kenny en svng. Kvällen vart med andra ord ganska lugn :)

 

Lördag: akna vid halv 10 och gick upp o tjöta lite med mamma, sen vid 2 så gick vi bort te johans faster och va där te typ 8 och då åkte vi ut te tiveden och plocka kantareller, Haha^^ sen in te stan, och åt o ite sådärva , sen kom kenny och lämna filmerna, och sen blev de att sova :)

 

Idag: Vakna vid halv 12, gick ut och ringde mamma, sen la vi oss och kolla på Shrek, både etta och tvåan :) Och nu har Johan precis gått ner och handlat så vi kan göra lasange sen :) Och ikväll blire kantarell macka (a) weeiii:D



SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards