mooaass

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 26 augusti 2010 22:19

halloou:)

 

Sitter och nördar runt på massa bloggar.. åååah jösses, en del skriver verkligen sådär  onödigt meningslösa blogginlägg :O haha fast jag ska väl kanske inte säga så mycke om den saken ;)

Maten står iaf på spisen nu.. Skulle igentligen ha ätit för länge sen, men syster och hennes sambou körde mej och johan te netto förut så vi fick storhandla, och sen följde hon med ner hit, så vi satt o tjöta ett tag. Skrämde upp henne ordentligt nu inför förlossningen ;) , neerå.. Jag ska ju nämligen bli mosten nu när som helst:) Bebisen skulle ha kommit förra fredan men av nån anledning så vill den hellre ligga kvar och sparka och dricka sitt eget kiss??:o men med lite tur så kommer den inatt eller i morron :) Maddis berättade förut att när alla bebisar ligger i magen så dricker dom sitt egna kiss. Höll på o spy där ett tag :O haha;P näh men de ska faktist bli jätte kul o bli moster, ska lära ungen allt ja kan :D Och framförallt, VART MAN PIERCAR SEJ OCH INTE !! ;) höhö(a) ah ne nu ska jag gå ut i köket och snora ner johan lite till, och sen fortsäta med maten :D

 

  

Av Moa Lindqvist - 26 augusti 2010 13:56

heey.

 

ååah har suttit och kollar runt efter lite nya kläder, och guu va mycke snyggt jag hitta :O Får bli en liten resa in te örebro snart tror jag ;)


          


Linnet med rosor på och legginsen med halvspets Ska jag ha! ååah :')


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards