mooaass

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa Lindqvist - 8 januari 2011 16:49

Hemma igen

 

 

Vakna kl 7 i morse och va klarvaken ;o kunde verkligen inte somna om så jag satte mej här en stund, men sen vid 8 vart jag trött igen ^^ Sen som jag iaf te halv 11. Då kom Maja o väckte mej   Käka frukost sen låg jag och Johan kvar i sängen te typ halv 2, så skrev systeryster o fråga om vi kunde passa Emil lite , sagt o gjort, så nu har vi precis kommit hem därifrån, och ska strax göra mat :)

 

Tänkte försöka lägga över filmerna från igår, håll utkik ;)

Av Moa Lindqvist - 8 januari 2011 16:42

Bilder från igår.


                                                            

Av Moa Lindqvist - 7 januari 2011 18:24

Myskväll!

 

Har kommit hem från tiveden nu, och hunnit tagit ett bad. Va så himla kall :(

Nu ska jag iaf strax börja med maten, blir tacos ikväll med Johan och Lillasyster och massa myys!

 

Har massa bilder och en film från idag , men jag får se senare när Melinda har åkt hem om jag orkar lägga in dom. Annars kommer dom upp i morrn ;)

Ha en bra kväll, för de tänker jag ha!

 

  

Av Moa Lindqvist - 6 januari 2011 22:50


Kommer inte kunna blogga nått i morrn för kl 8 på morgonen kommer Melinda hit in med Doris, och sen vid 9 kommer Johans pappa och hämtar mej Johan o Melinda så åker vi ut te Tiveden och är där hela dagarna med hundarna! Kul för dom o få busa hela dan i snön :)

Tar med mej kameran!

 

            

Av Moa Lindqvist - 6 januari 2011 22:37

Shopping!

 

Yees åkte ju te Marieberg Idag med Lill och storasyster, + Sonny. De va ju massa rea överallt så jag fick ihop massor (y)

 

          

Av Moa Lindqvist - 6 januari 2011 09:21

ÅRET 2010

ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig? - Bra till ofrån..

Bättre än förra året? -  ja & nej
Någonting du aldrig kommer glömma med år 2010? - Massor :o

Har du flyttat under år 2010? - nepp

 Har du hittat en ny låt som du älskar? - Flera:)
Isåfall vilken? - många
Har du druckit alkohol? - ja :o
Har du kysst en främling? - ne

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - upp och ner
Har du varit kär? - ja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Ene?

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - hell yeah..
varit i slagsmål? - haha jaa :P

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - -
Har du skämt ut dig? - har jag säkert ;)
Har du ljugit för en vän? - Inte vad jag vet?
Har du varit ute en hel natt? - yes
Har du blivit tagen av polisen? - ah :O
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jaaa
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - jaa

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - JN - Kvarntorp :)
har någon varit elak mot dig i skolan? - hah naae
Har du gjort ngt framsteg? - tveksamt :O
Haft alla rätt på ett prov? - nee ;O

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - yes:)
Har du förlorat en vän? - jao..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - njaah
Har du haft en relation med en vän? - enej?
Har du många killkompisar? - några :)



Texten vart cp and i dono why :O

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 20:50

Nya tröjan

 

 

 

        

Omg I lööv it!   

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 20:42

Trött..!

 

De tar på krafterna o va ute..

Precis innan vi kom fram te själva "gården" i tiveden förut så såg vi en jätte stor Älg på vägen, precis där jag tänkte ta min promenad sen. Jag är typ asrädd för älgar och kossor så jag vågade inte lämna gårn förut, så de fick bli att skotta lite snö o gå runt där som dagens motion ;) Bättre än ingenting alls ju! Och nu är vi iaf hemma och håller på med maten. Blir kasslergratäng med hackad spenat och bea sås utan smör ofc ;)

 

Och i morrn blire Örebro med Melinda och Maddis, får se om jag får med mej nått snyggt hem, blir jätte kräsen när jag har dåligt med pengar! ;o

 

      

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards