mooaass

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 1 januari 2011 22:59

Jag lever....

 

 Eller?

 

 

Usch de känns inte som så.. Har ont överallt och näsan rinner 24/7.. Och fy satan va bakis jag har varit idag ;/ somna runt 5-6 i morse och Vakna vid 9 av att jag mådde dö illa, (och då menar jag verkligen döö illa) och de känndes som att huvet skulle sprängas när som helst typ och + på de så va jag fortfarande full oxå.. (y) Vet knappt själv hur mycke jag drack igår, men vi grogga iaf, drack jäger, cider och champanj.. fyy fan !

jaja men jag ntar att de va själv förvållat, och kvällen va väl typ helt okej, ett tag iaf. 12-slaget va kul iaf :)  Har massor med kort från kvällen men jag orkar seriöst inte ladda upp alla nu för min dator är så jäkla seeg!

 

Ni får en bild på tröjan jag klicka hem nyss ist ;)


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards