mooaass

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 30 januari 2011 20:58

Kiss my ass



Mjaaa.. Usch en sak som jag verkligen har gått och deppat ner mej över är dom såkallade "vännerna" som inte finns längre. Why? I dono..

De hände en sak mellan mej o johan för några månader sen som hela Askersund tydligen fick reda på (?:@) Och vad hände efter de? Jooo jag sitter inne fredakvällar när jag vanligtvis brukar va ute o partaja? (!!!) att folk kan dömma så jävla fort om saker dom inte vet nånting om?! Hur många vet Exakt vad som hände den kvällen igentligen? Jo Jag och Johan! Vi är dom ända som vet exakt hela historien. Sen finns de töntar som tror sej veta vad som hände pga ryckten. ujuj Om ni bara visste   Aaah nu sitter jag här och babblar om saker som ni läsare säkert inte fattar ett dugg av, meeeen för o göra en lång historia kort så bara undrar jag om folk tror att jag o Johan är två dampbarn som spöar skiten ur varann varje fredagkväll? tydligen..

Och svaret på de är Nej de gör vi inte, då hade jag inte bott här..



Gaasch de bubblar över i hjärnan just nu. Jag tänker tydligen alldeles för mycke på saker som inte spelar nån roll??  Nu går jag och lägger mej. Bläääh!

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards