mooaass

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2011 19:58

Sjuk??

 

Har mått dåligt hela dan så åkte hem med mamma strax innan lunch förut. Blev hem o äta och sen sova. Vakna igen runt 4, och då gick ja o Johan ner på stanoch köpte kvällsmat, och när vi kom hem så kom John hit. Och nu håller jag på o bakar för fullt   

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2011 06:45

Dålig Uppdatering

 

I know, men hade annat för mej igår.. Blev skolan och sen hem o fixa lite, mådde inte helt hundra så låg mest o glodde på tv. Och idag mår jag ännu värre.. Har ont i huvet och är allmänt seg. Tänkte igentligen vara hemma idag, men min kära mor tvingar iväg mej ändå. Och nu istället så är hon försenad, jätte kul! Och Johan vill inte ta hand om Maja idag fastän han är hemma, så hon får sitat i bilen idagn, tack gode gud att jag troligtvis åker hem tidigare idag, stackars vovve.. Usch de här kommer verkligen inte bli min dag..

 

  

Tycker bilden beskriver allt ganska bra... ;(

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards