mooaass

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2011 20:49

back to school...

 

Gick upp te systeryster förut och gjorde lasagne med henne, Hon visste inte hur man gjorde, haha ;) Sen Blev de att käka lite där, och sen gick vi hem igen. Och Nu ska jag starx ta en kvällsmacka och sen lägga mej, ska upp kl 6 i morrn o åka te skolan. Känns lite onödigt för bara 2 lektioner, men whatever..

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2011 11:21

Kärlek

 

Undrar om det överhuvudtaget finns nån? Älskar, älskar inte... Det ska alltid va vi eller hur? Men vad är alltid, tills vi dör? tills det inte finns några känslor kvar? Jag förstår knappt själv vad som händer. Jag har så mycke annat/andra som jag vill lägga energi på. Tex skolan, familj, mina djur osv. Dom/de som jag vet alltid kommer o finnas där, skolan ger mej en utbildning, familj ger kärlek o stöd, Maja & Orra, min trygghet, mina prinsessor. Jag vet ju faktist inte hur länge de här kommer hålla, hur länge du finns kvar?

  

 

Skolan

 

Jag har ingen kommentar, jag försöker o försöker men de funkar aldrig

  

 

Jag

 

Jag vet knappt vad som är Jag längre, vem är Moa Liksom, inte samma som förut iaf.. Antar att de bara är en sån där "period igen"  där allt känns så himla jobbigt.. Jag har tillbringat min morgon med o kräkas, tror jag har ätit nått dåligt, och spy är de värsta jag vet och slutar oftast med att jag ligger i fosterställning och gråter helt hysteriskt, precis som i morse..

 

  

 

 

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards