mooaass

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2011 20:18

*Duuktig*

 

Yes känner mej fruktansvärt duktig idag! Gick upp i morse o tog ut maja lite, sen Kom En som heter Mia hit och lämna en Crosstrainer som jag nu har köpt (y) sen blev de frulle, träning, och sen upp te syster, hem o käka lunch, sen åkte vi ut te mamma en sväng, träning och nu ska vi strax äta lite igen :)

Försöker äta nu med ca 4 timmars mellanrum så att jag aldrig hinner bli sådär himla hungrig :)

 

såå idag har jag ätit:

 

Frulle: Lite fil med musli och två knäckemackor med kalkon på.

Lunch: Ris med köttgryta och Morötter.

Mellanmål: En "slev" stekt köttfärs med tacokrydda och gurkbitar till:)

Nu: Ugnad lax, med potatis och spenat :)

----------------------------------------------------------------------

Nu ska ju inte de här va en matblogg direkt med blablabla om hur många kalorier jag har ätit osv, men jag känner mej bara så himla stolt för jag har alltid ätit första målet mat vid tidigast 4-5 på eftermiddan, jaaa ni fattar ;)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards