mooaass

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 20:50

Nya tröjan

 

 

 

        

Omg I lööv it!   

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 20:42

Trött..!

 

De tar på krafterna o va ute..

Precis innan vi kom fram te själva "gården" i tiveden förut så såg vi en jätte stor Älg på vägen, precis där jag tänkte ta min promenad sen. Jag är typ asrädd för älgar och kossor så jag vågade inte lämna gårn förut, så de fick bli att skotta lite snö o gå runt där som dagens motion ;) Bättre än ingenting alls ju! Och nu är vi iaf hemma och håller på med maten. Blir kasslergratäng med hackad spenat och bea sås utan smör ofc ;)

 

Och i morrn blire Örebro med Melinda och Maddis, får se om jag får med mej nått snyggt hem, blir jätte kräsen när jag har dåligt med pengar! ;o

 

      

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 13:27

Yeeeesss!!!

 

 

 

 

  

 

Den har kommit! :D aaaw den är så jäkla snygg, ! Johan är nere och hämtar ut den, stackarn ;)

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2011 11:12

Tiveden, Eller?

 

 

Jaa Johan vill att vi ska åka ut te hens pappa i Tiveden idag, vilket jag inte är speciellt sugen på.. Enda fördelen är ju att Maja han springa lös där och jag kan ta en promenad ist för o träna på maskinen idag, som förövrigt har gett mej en förjävla träningsvärk i armarna idag så jag knappt kan lyfta nått ;o (y) Jobbigt, men nu vet jag iaf att den kommer o ge resultat (:

 

Har iaf skickat iväg Johan te apoteket för en stund sen, för o köpa avmaskning te Katterna och Maja. Blir kul o försöka få i dom de sen.. ah ne de va väl de jag ville säga, ska klä på mej och göra mej i ordning nu. Tjaahrå!


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards