mooaass

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2011 22:13

Sova..


Har sköljt ur färgen nu + duschat, så nu blire sängen. Orkar inte blåsa håret ikväll o visa   Ni får se i mörrn ist  


Nattinatti   


  

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2011 20:20

New Me?


Har precis ätit lite kvällsmat, vart dömätt och ändå åt jag bara en liten Pizza pit ;s Är nog för att jag inte har ätit speciellt mycke dom senaste dagarna.. Anyway så sitter jag här nu iaf och lyssnar på musik och väntar på att Johanplutten ska bli klar så vi kan färga hååret    Visar hur de blev sen eller i morrn  


Vill göra lite förändring.. Ska börja med o färga håret nu, sen så är jag jäävligt sugen på o pierca Kinderna ;o Dock tänker jag åka iväg o till studio och göra de för jag klarar verkligen inte av o pierca mej själv, Har gjort de ett par ggr bla smiley 4 ggr, ögonbrynet, läppen och naveln typ 7-8 ggr + höften en gång. Jag blir helt yr och tycker att de gör jätte ont just för att jag spänner mej och tvekar så.. Anyway så hoppas jag att det blir gjort den här månaden, Är fett sugen! Och angående håret så vet jag inte riktigt hur jag ska göra ;s Vill ha förändring men inte föör mycke. Är lite sugen på o färga tillbaka mitt blonda men jag vet inte.. Håret slits så mycke, och jag kanske börjar tappa de då   får se hur jag göör!

 

   ?

 

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2011 14:35

Ont..

 

Åkte iväg te skolan i morse vid 7, börja kl 8 så va där typ en kvart innan.

Hade engelska direkt på morgonen, och efter de så skulle vi ha matte, men av privat anledning så va vi inte med på den.. Så blev att träffa evve, sen drog vi bort te HR där vi satt o vänta utanför matsalen på att få gå in och käka. Så vid 11 blev de mat, sen åkte Sandra hem och jag stallde mej o vänta på Mamma som kom efter en stund, sen så åket vi te askersund, så´släppte hon av mej. Sen när jag kom hem så la jag mej o vila en stund, och nu har Johan precis kommit hem med mat. Ska försöka o äta lite iaf, har ju haft ont i magen nu till o från sen igår ;/

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards