mooaass

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2011 22:05

Egotime

 

 

Ja o Johan försökte ta bilder förut te nya headern, vilket inte gick så bra.. Johan vet inet hur kameran funkar och har inet tålamod till o lära sej, och jag har alltid en bild i huvet om hur bilderna ska bli och blir alltid jätte sur när de inte går som jag vill (yy) De sluta med att vi bara stod o skratta och bilderna vart 100% oseriösa. Men kul hade vi iaf  

 

              

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2011 21:50

Myst med Emil :)

 

Jaaa dom har entligen kommit hem efter 10 dagar i Småland!! Har snarare känts som 10 veckor :O Och skitungen har redan fått en tand, och enligt mej så har han växt sjukt mycke.

Jag sa de till Maddis förut att nu är han ingen bebis längre, utan nu är han ett barn. Haha nu vet jag att jag låter tragisk, men han kände knappt igen oss när vi kom upp dit. Han börjar alltid o gurgla och le/skratta när jag eller Johan kommer upp dit, men nu såg han bara helt förskräkt ut    Ska se till och vara där uppe mer nu så han fäster sej vid mig igen   Han måste ju känna igen sin stora idol    åååaah jag ska lära honom allt jag kan.

- Nåja de går nog ganska fort..

 

                  

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2011 20:01

Snart färdig..

 

 

Kunde inte hålla mej så jag börja pilla lite med nya headern redan ikväll ;) Den är inte klar för fem öre, men jag jobbat påt    Det lilla som har blivit gjort är jag iaf sjukt nöjd med (= Frågan är bara om jag ska lägag upp den här när jag är färdig eller vänta tills jag har bytit blogg?? hmm..

 

  

 

Mer får ni inte se, och som jag sa: den är långt ifrån klar   

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2011 17:10

Ny header!

 

Men kommer bara ha den tillfälligt. Blev trött på den gamla så jag bara slängde ihop nått. Kommer när jag har tid, lust och ork att göra nån mer avancerad, Men tills dess kommer den här att ligag uppe.

Kan även passa på o medela att jag kommer att antingen flytta bloggen eller byta inom en kort tid.

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards