mooaass

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa Lindqvist - 15 januari 2011 13:22

tråk..



Johan har åkt iväg och jobbat, så jag och Melinda är själva i lägenheten, och har typ dötråkigt.. Mamma o Pappa skulle komma in och hämta oss, blir mat där   

Och ikväll blire lungt, får nog bli en massa filmer och myys (=

 

  

Av Moa Lindqvist - 14 januari 2011 23:05

Fuck you!

 

 

Den är nått litet adhd/mongolidbarn som sitter och kommenterar min blogg anonymt. Och seriöst, att hålla på o komentera anonymt, tjaffsa över internet och en massa onödiga komentarer, va liksom sånt man höll på med när man gick i 5-7an. Så jag antar att de e nån liten 13 årig fjortis som förgyller sin dag genom att sitta och nörda och komentera min blogg.

Tacktacktack för att du har valt och följa just min blogg  Fjortisbarnet har tydligen haft en taskig uppväxt   Varsegod nu haru fått ett eget inlägg.

 

Till Dej från mej    :

 

  

Av Moa Lindqvist - 14 januari 2011 22:57

Luddepudding



Luddepudding kom hit förut med en sen julklapp/tidig födelsedagspresent te mej    Fick en sån där Plumper som ska förstora läpparna. Har haft på de hela kvällen och de funkar verkligen, happyface  



Tack så mycke snällaste bästaste Ludervig    


        

Här får du en lääänk !

Av Moa Lindqvist - 14 januari 2011 21:01

Skola & Foto

 

Åkte hemifrån 06:40 i morse ;o åkte te mammas skola och vänta på sandra. Runt 9 kom dom o hämta mej så åket vi ner te oss och sen blev de skolan hela dan :) Gick faktist ganska bra tycker ja!   Sen vid 2 så åkte jag sandra o mamam bort te mammas skola och dit kom Linus och Lillrobin , så fick jag fota dom lite    Sen åkte ja o mamma te Lindex i hallsberg sen blev de hem :) Melinda kom hit och ska sova här i natt. Möjspöjs på de!

 

          

Av Moa Lindqvist - 13 januari 2011 14:33

Slödag..

Vakna 8 i morse av att jag hade jätte ont i magen och mådde illa som satan ;/ Va uppe nån timma sen la jag mej o sov igen o vakna runt 12. Gick upp o fixa lite käk, och sen blev de att göra sej i ordning lite, så kom Maddis o Sonny o hämta oss, så åket vi ner te folketshus och handla massa krimskrams    Love (!!) Sen blev de Netto o handla lite mat, sen hem till dom, och då kom Mamma dit en sväng. Sen gick vi hem och åt mat, och nu sitter jag med hårfärgt i huve, som snart ska sköljas ur. Sen blire sängen. Ska nämligen upp te skolan i morrn  

'

  

Av Moa Lindqvist - 12 januari 2011 21:14

Har jag visat den?

 


Kommer inte ihåg om jag laddade upp den här filmern? Vet bara att jag skrev att jag skulle göra de ;o här är den iaf!

Av Moa Lindqvist - 12 januari 2011 21:12

Omg Jag hittade

 

 den!


Spelas på bött just nu   

Av Moa Lindqvist - 12 januari 2011 21:05

Hemma igen

 

Har precis kommit hem från mamsen. Åkte dit förut med Maddis o sonny, o åt lite pannkakor och ungicks med mamma o Melinda   

Ah och förutom de så har de väl inte hänt så mycke idag.. Gick upp te Maddis i morse och passa Emil medans dom städa, Sen blev de att gå hem och göra mat (:.

 

  


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards