mooaass

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa Lindqvist - 18 januari 2011 16:45

Rensar grejer

 

 

Fy fasen va grejer vi har! Asså jag tror aldrig att de ska ta slut.. Har redan fyllt hela köksbordet med tvspel, spelkonsoller, kläder, 4 par oanvändna skor (!!!), piercingar med mera. Och vi har inte ens kollat igenom halva lägenheten;S För er som har missat : Vi sa rensa ur alla grejer vi inte använder och slänga ut dom på tradera.

Av Moa Lindqvist - 18 januari 2011 14:30

Tungpiercing

 

Satt o kolla runt lite på tungpiercingar förut, och hitat den här. Omg hur söt är den inte?   Hitta den häär!

 

 

 

Love times! 

Av Moa Lindqvist - 18 januari 2011 11:15

tadaa jag är

 

 vaken!


Lyckades inte somna förens vid 3 i natt , och jag lyckades oxå glömma o ställa klockan, så sov lite längre än va som va tänkt ;P Tur att jag ska va hemma idag då..

Och som tidsfördriv idag så ska jag sätta mej och kolla ut lite grejen/kläder som ska säljas. Har ju hur mycke som helst. Frågan är bara vart? Vet inet riktigt om man kan få kläder o skor sålda på tradera?

Av Moa Lindqvist - 18 januari 2011 00:26

J*lka hund asså..

 


Gick ut förut och skulle lämna en cigg till Sosso, men blev visst att jag följde med henen hem. Maja skötte sej jätte bra i början, men sen balla hon ur.. Hon kissa i Sängen två gånger, så de va kiss överallt ;s Sen gick hon jätte duktigt hem med mej o Johan och så fort vi kom in så satte hon sig i våran säng o kissa direkt. Usch.. Och med den informationen avslutar jag kvällen och säger gonatt!

 

  

Av Moa Lindqvist - 17 januari 2011 16:52

Hemma igen..

 

Mamma kom o hämta mej kl 8 i morse, så åkte vi in te JN och hade de där förbaskade mötet som tog typ 40 min, sen när skiten va slut så gick vi te cafeterian, sen åkte hon te sin skola. Och efter ett tag så kom sofie o mötte mej. Gick te matsalen och träffa Lina, sen gick vi ut på "stan" i Kumla. Först maxi sen trampa vi mest bara runt. Sen kom mamma o hämta oss, så sjussa vi Lina te Hallsberg sen åkte vi hem. Och när jag kom hem så hade Johan köpt hem mat till mej, och när jag hade käkat så sov jag en stund och vakna för en liten stund sen. Och nu vete fan va jag ska göra ;s

 

dagens köp: Halsband till Maja, Tuggben, Hårspray, Slingmedel och Ögonbryn/frans färg.

Av Moa Lindqvist - 16 januari 2011 20:53

Färgning på G

 

 

Yes, la i lite slingor förut, men nu när håret har torkat så syns som knappt. Så ska strax lägga i några fler. Sen så ska jag färga Johans hår svart med, asläckert! 

Sen blire väl antagligen duchen sen sova:)

 

Meen ska lägga i hårfärgen nu innan En prinsessad dagbok börjar. Min favoritfilm (a)

 

  

  

Av Moa Lindqvist - 16 januari 2011 16:56

What to do?

 

Ska på möte i morrn kl 9- 10? Och mamma slutar inte förens efter lunch nån gång. Vad ska jag göra där i mellan?   Jag vägrar ju o gå runt i Kumla själv ;o

 

  

 

Av Moa Lindqvist - 16 januari 2011 10:42

Plumpern


       


Visst är de lite skillnad iaf??  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards