mooaass

Alla inlägg under maj 2010

Av Moa Lindqvist - 14 maj 2010 10:19

hitta lite bilder från förra fredan ;)

 

          

Av Moa Lindqvist - 14 maj 2010 10:07

    

asså vad är detta??;O vaknar upp och ser att de regnar överallt,och hela balkongen är blöt.. Bra början på dagen ;O nu har jag iaf suttit och tjötat med mamma i typ 40 min på telen, och nu sitter jag och lyssnar på musik, och sa strax göra  mej i ordning o gå bort te sosso där jenny är :) och ikväll vet jag inte vad som händer?? är väldigt sugen på o va borta hos sosso , men jag o lina prata igår om att kolla skräckisar hela kvällen + att det känns som att de va typ 1000 år sen vi gjorde nått sånt. de löser väl sej :) neh nuska jag fixa lite, chaao

Av Moa Lindqvist - 12 maj 2010 18:19

                   

      

;)

Av Moa Lindqvist - 12 maj 2010 06:58

och så äre äntligen onsdag! om jag har längtat ??!! smsar med sofia och försöker övertala henne o komma hit snart , för jag är sjukt nervös ;o men jag vill och jag kan!..

 

hur som helst så blev de att gå bort te robin igår vid 10  o klippa honom. Tror de vart ganska bra , fastän de va typ 100 år sen jag klippte nån ;P gick hem vid halv 12 eller nått och och hoppa in i duschen, käka och sen sov vi! :)



Av Moa Lindqvist - 11 maj 2010 19:32

sitter här och är skapligt irriterad... usch vill helst bara gå och lägga mej nu så tiden går lite fortare.! menmen.. nån som vet vad jag ska göra i morrn föresten???;) höhö (a)

 

ska tvinga ner johan te bryggan nu o fiska lite..

Av Moa Lindqvist - 11 maj 2010 09:34

halloou

 

Johanarslet väckte mej i morse vid 6 när han åkte o jobbade , och jag kunde inte somna om ;o satt lite vid datorn sen drog jag ner te torget och träffa sofia en sväng. Haha hon va ute och gick med sin katt xP såg skapligt roligt ut ;P vi gick iaf o lämna kissen hemma hos henne sen gick vi ner te busstorget och satt där tills hennes buss gick, o då gick jag hem. Är ju nämligen ledig idag, för jag ska te örebro sen, . Är ledig i morrn med för då ska jag te åsbro o göra en sak ;) dom flesta vet redan men hemlis dom som inte gört. ;) haha.. ikväll blira att vara med sofia igen tror jag? hon kanske sover här , för hon ska med i morrn , tack gode gud !

Ska hoppa in i duschen nu strax sen försöka sova en stund till. Får ju nämligen inte ducha på 33 timmar efter att vi har varit i örebro ;o hemskt..

Av Moa Lindqvist - 10 maj 2010 10:01

tjetje


Igår ringde mamma och väckte mej vid 10 så kom hon och hämta mej vid halv 12. Sen när vi kom hem så blev de att åka bort te hästarna o grejja lite :) sen hem, och så va jag där typ hela dan :) åkte hem vid 4 , så kom johan upp och hämta fåglarna. (har köpt fåglarna som mamma hade hemma) Sen så blev de att vara hemma o ta de lungt, tills sosso messa. Så de blev att gå te henne en sväng, sen träffa jag lina sen blev de att gå hem o käka sen sova :D


*hoppas på onsdag. Jag är fett pepp!! :D

Av Moa Lindqvist - 8 maj 2010 21:49


  



har lyckats spela sönder en till låt nu.. braaaa moa ;)


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards