mooaass

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 25 maj 2010 18:32

har precis kommit hem från affären med johan. Har köpt massa fet kattmat åt Emil så han kanske börjar gå upp i vikt igen stackarn ;/ och så mat åt oss oxå. Kebab pizza åt johan och fisk åt mej. weeeii...

Av Moa Lindqvist - 25 maj 2010 13:34

klockan är mer än 13.oo och jag har fortfarande inte klätt på mej.. har bara suttit och glott in i väggen typ. Jag är så jäkla trött på allting just nu. Jag saknar min familj, Johan håller på med sitt skit om att "jag har inte gjort nått" som han har gjort nu dom 2 senaste åren.. Känner att jag vill bara flytta härifrån. Inte pga att askersund just är askersund utan jag vill bara börja om med allt..

 

Resten av inlägget är lösenords skyddat..

Av Moa Lindqvist - 25 maj 2010 13:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Moa Lindqvist - 25 maj 2010 11:03

hallojj

 

Vakna i morse vid 8 av att melinda stod och ringde på , sen när jag öppna så sa hon att halebop hade brakat ihop så mamma kunde inte ringa o väcka mej. Och halv 10 skulle vi åka te hallberg med klassen o bowla, så de blev att vara hemma idag. Är ju fortfarande sjuk så... Somna om iaf och vakna nyss, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?? Johan jobbar så jag e själv.. Ne men de löser sej :) Nu blire frulle sen tv!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards