mooaass

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 21 maj 2010 00:16

häjjhäjj.

 

Jag och sosso gick bort te närlunda förut och hjälpte mamma med ponnyridningen där :) de va faktist riktigt kul förutom att mitt knä strejka och huvudet höll på o sprängas ;o va där från halv 6 till typ halv 9 . Och när alla småbarn hade ridit färdigt så fick jag räääjjjjsa lite med min Orra ;P fett kul, (lägger in bilder i morrn)

 

 har typ inte ridit henne sen förra sommaren. Så nu har jag bestämt att jag ska börja rida igen :D man får asbra kondis av de och de e massa kul :D för dom som inte visste de så har jag ridit sen jag typ va 4, fast inte konstant utan när jag va typ 6 så köpte mamma en häst som hette Prinsen (han lever tyvär inte idag :( ) så börja jag rida honom jätte mycke, och sen efter ett tag så fick jag en annan häst som hette Axelina , men henne fick vi ta bort efter typ 2 år för hon va sjuk. Och då red jag inte på typ 3 år men sen kom jag igång igen när mamma typ låna en Orra av en föredetta kompis och sen när jag fyllde 13 (tror jag?) så fick jag henne:) Och nu har jag haft ett uppehåll igen sen jag flytta in te stan men nu har jag bestämt att jag ska börja igen :D

 

Men iaf. nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska strax lägga mej . Är massa trött och jag måste faktist te skolan imorrn fastän jag inte mår nå vidare, för vi har prov i morrn. Kommer antagligen att gå åt helvete så hela mitt betyg i matte i blir ännu sämre. Men jag lär ju görat iaf.. neh men gonatt :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards