mooaass

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 1 maj 2010 22:46

heeey

 

valborg va helt okej:) efter skolan så gick jag hem te sosso och va där en stund, sen drog jag hem och prata med johan. Sen runt 7 så gick vi ner på stan och träffa mamma , pappa och maddis och kolla på motorcyklarna med dom :) sen mötte sosso och jenny mej så blev de att dom hälsa på mamma och pappa, sen kom lina och sa hej, och sen drog vi te calmer och va där en stund, sen vidare te kenny som hade fest:) gick hem vid halv 4 typ. de blev en helt klart lyckad kväll. Lina sov här, och johan sov hos samme:) han kom hem runt 8 i morse sen sov vi te kl 9 , sen blev de marioparty hela förmiddan tills lina gick hem. och sen dess har vi bara tagit de lungt och sovit typ. Ska alldeles strax käka sen lägga mej i sängen med johan o sussa:) lägger in bilderna från kvällen i morrn! chao

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards