mooaass

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 20 maj 2010 14:58

eeeeew vad är detta??? ;O a la kissie

 

 

     

Av Moa Lindqvist - 20 maj 2010 11:37

  

 

hejhej

 

idag äre verkligen inte min dag.. mår skit dåligt.

Igår blev de att gå hem men lina efter skolan och plocka ihop lite grejer och sen upp te systers lägenhet o kolla film och käka popcorn, sen vart de massa tjaffs o bråk;/  Menmen sen vart de iaf mat senare när sosso hade kommit, sen så gick vi ner o fiska, och sen ut te holmen och bada, fast jag o lina gick bara i till knäna, för fyy satan va kallt de va ;o sen gick vi tebaka te lägenheten och fixa och jag fick värdens huvudvärk sen gick vi ner te johan o sov där. Vakna i morse av att mamma ringde o väkte mej men jag hade fortfarande ont i huvet så vi bestämde att jag skulle vara hemma idag.. Och nu sitter jag här och de känns som att huvet snart kommer o sprängas ;sss och + på de oxå så har jag blivit förkyld ;/ Som sagt de här är verkligen inte min dag idag..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards